فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس برای تامین امنیت مردم در جامعه با کسی تعارف ندارد

سردار «جاویدان» گفت: پلیس برای تامین امنیت مردم و ایجاد فضایی امیدوارکننده در جامعه با کسی تعارف ندارد و قاطعانه به مقابله با افراد و گروه‌هایی می‌پردازد که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند.
کد خبر: ۵۲۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 11June 2022

پلیس برای تامین امنیت مردم در جامعه با کسی تعارف نداردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (یک‌شنبه) در دیدار با مسئولان شهرستان «سنقر و کلیایی»، اظهار داشت: امروز شاهد وقوع جرائم خشن حداقلی در استان کرمانشاه هستیم و امنیت موجود با توجه به مرزی بودن استان قابل قبول است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند، با واکنش قاطعانه ماموران جان برکف و مقتدر انتظامی مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت مردم و ایجاد فضایی امیدوارکننده در جامعه با کسی تعارف ندارد و قاطعانه به مقابله با افراد و گروه‌هایی می‌پردازد که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند.

سردار جاویدان یادآور شد: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می‌رود که پلیس عهده‌دار تامین و برقراری آن شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت پایدار می‌تواند جامعه را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، گفت: در این راستا ماموران جان برکف انتظامی شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند.

وی تصریح کرد: همواره افرادی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه به منظور رسیدن به اهداف‌شان هستند؛ اما سد پلیس مستحکم‌تر از آن است که این عده بتوانند خللی در تامین نظم و امنیت ایجاد کنند.

سردار جاویدان با اشاره به تلاش‌های فرمانده انتظامی کرمانشاه در راستای برقراری نظم و امنیت، گفت: برخورد با پدیده‌های قاچاق و احتکار کالا، برخورد با پدیده سرقت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان، محتکران و سارقان، از جمله مهمترین برنامه‌های امسال پلیس است.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی، «سنقر و کلیایی» را یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمانشاه معرفی کرد و گفت: خوشبختانه کنترل خوبی بر رفتار مجرمان وجود دارد و ماموران پلیس شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا امنیت موجود را ارتقاء ببخشند.

وی همچنین با تجلیل از مردم مومن و ولایتمدار «سنقر و کلیایی»، آن‌ها را در زمره نجیب‌ترین شهروندان جامعه معرفی کرد و گفت: اهالی مومن، ولایتمدار و انقلابی این شهرستان همواره از بهترین مدافعان نظام و انقلاب اسلامی ما بوده‌اند.

سردار جاویدان گفت: خدمت به مردم شریف «سنقر و کلیایی» و دیگر اهالی استان کرمانشاه برای پلیس افتخار است و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود امنیت و آرامش شهروندان را با اخلال روبه‌رو کنند.

در این دیدار امام جمعه و فرماندار «سنقر و کلیایی» نیز در سخنانی، با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات فراجا، امنیت موجود در این شهرستان را مطلوب ارزیابی و آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با ماموران انتظامی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان این دیدار با اهدای لوح و هدیه، از مسئولان شهرستان «سنقر و کلیایی» تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها