امام جمعه کرمانشاه:

حضرت امام درس مقاومت را به دنیا آموخت

آیت الله «علما» گفت: حرکت حضرت امام (ره) برای خداوند بود و درس مقاومتی که ایشان به دنیا آموخت امروز یقه آمریکا و استکبار را در منطقه گرفته است.
کد خبر: ۵۲۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 10June 2022

حضرت امام درس مقاومت را به دنیا آموختبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنان مبسوط و جامعی راجع به شخصیت و نحوه مدیریت و زندگی حضرت امام (ره) داشتند که همه باید آن ها را نصب العین خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: مکتب حضرت امام (ره) مکتب رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) بود که باید برای مردم و خصوصا نسل جوان جامعه تبیین شود تا آن ها نیز هرچه بیشتر با خصوصات کم نظیر آن چهره درخشان آشنا شوند.

آیت الله علما با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی بدون امام (ره) شناخته نمی شود، گفت: حرکت حضرت امام (ره) برای خداوند بود و درس مقاومتی که ایشان به دنیا آموخت امروز یقه آمریکا و استکبار را در منطقه گرفته است.

خطیب جمعه شهرستان کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز گفت: حضرت امام (ره) با اتکا بر خداوند متعال اسلام واقعی را در دنیا زنده کرد و قدرت جمهوری و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

آیت الله علما همچنین با اشاره به محوبیت کم نظیر امام (ره) و اینکه دوست و دشمن به وی علاقه مند بودند، خاطرنشان کرد: این محوبیت کم نظیر ریشه در تقوا، اخلاص ، سلامت نفس و عطوفت ایشان دارد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه همچنین با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد باسعادت امام رضا (ع)، یکی از خصوصیات ایشان زنده نگه داشتن مسئله امامت به عنوان پایه و اساس دین عنوان کرد و افزود: در روزهای اخیر نیز شاهد حضور تعدادی از خادمان حرم مطهر ایشان همراه با پرچم بارگاه منور امام هشتم (ع) در استان هستیم که شور و حال و معنویت بسیار خوبی ایجاد کرده است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله محمدرضا سعیدی از مبارزان دوران انقلاب، به روز صنایع دستی اشاره و بیان کرد: کرمانشاه در این زمینه قابلیت و ظرفیت زیادی دارد و می توان از آن برای اشتغالزایی استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار