تلاش متجاوزان سعودی برای تداوم درد و رنج ملت یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه متجاوزان سعودی با هرگونه راه حل در جهت برون رفت از بحران یمن مخالفت می‌کنند، گفت: آن‌ها برای تداوم درد و رنج ملت یمن تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ - 06June 2022

تلاش متجاوزان سعودی برای تداوم درد و رنج ملت یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی اظهار داشت: متجاوزان سعودی با هرگونه راهکار برای برون رفت از بحران کنونی در یمن مخالفت می‌کنند.

المشاط اظهار داشت: تلاش متجاوزان سعودی و مزدوران آن‌ها این است که درد و رنج مردم یمن پایان نیابد. این تنها راهی است که متجاوزان از طریق آن می‌توانند تنها منبع درآمدزایی‌های نامشروع خود را حفظ کنند.

این مقام یمنی پیشتر گفته بود: برای کاهش تأثیر محاصره بر کشورمان به تلاش خود از طرق مختلف ادامه می‌دهیم و آتش بس را نیز جز برای رسیدن به این هدف نپذیرفتیم. نیرو‌های متجاوز و مزدوران نیز باید به تعهدات خود در قبال کسری بودجه و شکاف در پوشش حقوق کارکنان دولت عمل کنند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین گفت: بیداری نهاد‌های امنیتی و تغییر رویکرد امنیتی موجب تحقق امنیت شد و نقشه‌های دشمنان را برای هدف قرار دادن جبهه داخلی خنثی کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار