معاون اجرایی رییس جمهور:

عملیات آواربرداری از متروپل تا تخریب کامل ساختمان ادامه دارد

مرتضوی گفت: عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌‌شدنی نیست و همه دستگاه‌ها با امکانات موجود پای کار هستند و تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسئولان استان خوزستان، عملیات آواربرداری در متروپل ادامه دارد.
کد خبر: ۵۲۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 06June 2022

عملیات آواربرداری از متروپل تا تخریب کامل ساختمان، تعطیل‌ شدنی نیستبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «سیدصولت مرتضوی» معاون اجرایی رییس جمهور امروز در بازدید از متروپل آبادان ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغ‌دیده این حادثه اظهار داشت: بقایای ساختمان متروپل آبادان پس از آواربرداری کامل تخریب می شود.

وی افزود: حادثه متروپل اتفاق خیلی تلخی بود که تاکنون پیکرهای ۳۸ نفر از هموطنان از زیر آوار آن خارج شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور یادآور شد: عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌شدنی نیست و همه دستگاه‌ها با امکانات موجود پای کار هستند و تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسئولان استان خوزستان عملیات آواربرداری در متروپل ادامه دارد.

مرتضوی با بیان اینکه مجوزهای لازم در خصوص تخریب و تثبیت سازه متروپل پیش‌بینی شده است، گفت: عملیات آواربرداری در متروپل با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار وارد عمل شده است؛ همچنین دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز با تمام ظرفیت به میدان آمدند.

وی در ادامه با اشاره به سفر روز جمعه رییس جمهور به آبادان و بازدید از محل حادثه متروپل همچنین دستورات صادر شده از سوی وی در این رابطه بیان کرد: در سفر به آبادان و خرمشهر و در راستای بررسی طرح توسعه منطقه آزاد اروند مشکلات شهرستان‌های آبادان و خرمشهر احصا شده تا با پیش‌بینی اعتبارات لازم بخشی از مشکلات مردم این منطقه حل شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور جمع‌بندی نهایی «طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر» وارد آبادان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار