مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرماندهی امام بر قلب های رزمندگان رمز شهادت عاشقانه آنان بود

«واحد» گفت: امام خمینی (ره) در طول دوران دفاع مقدس، فرماندهی جنگ را شخصا عهده دار بودند و این امام بود که در قلب تک تک رزمندگان نفوذ کرده بود و فرماندهی امام خمینی (ره) بر قلب های رزمندگان، رمز ایثار و شهادت عاشقانه آن ها بود.
کد خبر: ۵۲۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ - 04June 2022

فرماندهی امام بر قلب های رزمندگان رمز شهادت عاشقانه آنان بود

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت سال روز ارتحال امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: امام راحل، در هر قدم و در هر نفس، فقط رضای الهی را در نظر داشت و به همین خاطر از هیچ کس و هیچ چیز به غیر از خداوند متعال ترسی نداشت.

واحد افزود: تمام تصمیمات امام راحل رنگ خدایی داشت و این امر باعث شده بود که ایشان در قلوب مؤمنین جای داشته باشند.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) در طول دوران دفاع مقدس، فرماندهی جنگ را شخصا عهده دار بودند و این امام بود که در قلب تک تک رزمندگان نفوذ کرده بود و فرماندهی امام خمینی (ره) بر قلب های رزمندگان، رمز ایثار و شهادت عاشقانه آن ها بود.

واحد عنوان کرد: پیام های کوتاه اما پر جاذبه امام بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس، باعث فتوحاتی چون شکست حصر آبادان و فتح خرمشهر و پایان یافتن ناآرامی های غرب کشور گردد و دعوت ملت به آرامش با سخنرانی کوتاه در اوایل تجاوز رژیم بهث عراق به میهن اسلامی نمونه هایی از روح بزرگ و دید الهی و شخصیت والای ایشان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار