همایش بزرگ دختران شهدا در ارومیه برگزار شد

به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (س) همایش بزرگ دختران شهدا و تکریم و تجلیل از مقام آنان در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ - 02June 2022

همایش بزرگ دختران شهدا در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (س) امروز همایش دختران شهدا، تکریم و تجلیل از مقام آنان با محوریت اجرای طرح «خورشید خانه ات باش» در ارومیه برگزار شد.

«لیلا سپهری» مسئول حفظ آثار و نشر مشارکت بانوان در دفاع مقدس آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در جوار مزار مطهر شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، گفت: بی تردید شناخت سیره زندگانی حضرت معصومه (س) و الگو برداری از شخصیت ایشان، بهترین راه دستیابی به موفقیت و سعادتمندی در زندگی است.

وی با بیان اینکه دختران شهدا الگوی صبر و نجابت در جامعه هستند و در پایداری و استمرار حرکت انقلاب نقش مهمی برعهده دارند افزود: پدران شما حماسه‌های بزرگی آفریدند، لذا امروز شما فرزندان شهدا نیز باید در استمرار مسیر پدرانتان در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت زینب گونه خود را به درستی ایفا کنید.

مسئول حفظ آثار و نشر مشارکت بانوان در دفاع مقدس آذربایجان غربی، خانواده‌های شهدا را از سرمایه‌های ارزشمند معنوی برای انقلاب و ملت ایران عنوان کرد و افزود: شما از طریق انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده بهتر می‌توانید آنها را با حقیقت دفاع مقدس آشنا کنید.

همخوانی با سرود سلام فرمانده، برگزاری مسابقه، مولودی خوانی، مدیحه سرایی و اجرای استند آب کمدی از دیگر برنامه‌های‌های جانبی این جشن بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها