فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

همه نیروهای مسلح شریک غم مردم آبادان هستند

سردار شاهوارپور گفت: همه مردم و نیروهای مسلح، سپاه و بسیج در غم از دست دادن عزیزان حادثه متروپل شریک مردم آبادان هستند.
کد خبر: ۵۲۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 01June 2022

همه نیروهای مسلح شریک غم مردم آبادان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز در دیدار با خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل آبادان در خرمشهر، مینوشهر و آبادان ضمن ابلاغ پیام تسلیت فرمانده کل سپاه و ابراز همدردی با آنان، اظهارداشت: خانواده‌های خانباختگان درخواست دارند که مسئولان به ویژه قوه قضاییه این حادثه را تا آخر دنبال و با کسانی که در این جنایت شریک بودند، برخورد کند.

وی افزود: سپاه نیز نسبت به این موضوع بسیار پیگیر است تا مسببین این جنایت و منسوبین این عمل بسیار زشت که باعث شدند تعدادی از عزیزانمان از دست بروند هر چه سریعتر به سزای اعمال خود برسند.

سردار شاهوارپور گفت: همه مردم و نیروهای مسلح، سپاه و بسیج در غم از دست دادن این عزیزان شریک هستند.

وی یادآور شد: حادثه تأسف‌بار ریزش ساختمان متروپل باعث شد که تعدادی از عزیزانمان جان عزیزشان را از دست بدهند و مردم شهرستان آبادان و کل کشور داغدار این حادثه بسیار تاسف‌بار شوند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب نیز با خانواده‌های جانباختگان ابراز همدردی کردند و فرمانده کل سپاه نیز ابراز همدردی کرد و امروز ما با هیاتی از مسئولان خدمت خانواده های داغدار حادثه هستیم.

شاهوارپور افزود: بعضی از خانواده‌ها تا سه و برخی چهار نفر از عزیزان خود را از دست دادند که از خداوند صبر جزیل برای این خانواده‌ها درخواست داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار