فرمانده دفاع مقدس:

حجت‌الاسلام دارایی شایستگی رسیدن به قله بلند شهادت را داشت

سردار «احمدی» گفت: شهید دارایی که با روحیه جهادی حقیقتا مایه برکت بود به تعبیر شهید سلیمانی قبل از اینکه شهید شود شهید زندگی می‌کرد؛ بر همین اساس آنچه ظرف این مدت از فداکاری این شهید والامقام به دست ما رسیده گویای این حقیقت است که شایستگی رسیدن به قله بلند شهادت داشت.
کد خبر: ۵۲۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 21May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، مراسم چهلمین روز شهادت روحانی جهادگر حجت‌الاسلام «محمدصادق دارایی» ‌با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دفاع مقدس، مسئولین محلی، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت امروز در زادگاه این شهید والامقام روستای بزد از توابع شهرستان تربت جام برگزارشد.

سردار احمدی در این مراسم با گرامیداشت شهدای حادثه حرم رضوی اظهار داشت: شهادت حجج‌اسلام دارایی و اصلانی در فرایند برنامه‌ریزی استکبار جهانی قرار داشت که در حریم رضوی به دست عناصر تکفیری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه شهادت یک فرایند تربیتی است، افزود: شهید دارایی با روحیه جهادی که داشت حقیقتا مایه برکت بود. به تعبیر شهید سلیمانی شهید قبل از اینکه شهید شود شهید زندگی می‌کرد، آنچه ظرف این مدت از فداکاری این شهید والامقام به دست ما رسیده گویای این حقیقت است که شایستگی رسیدن به قله بلند شهادت داشت.

این فرمانده دفاع مقدس گفت: به‌عنوان خدمتگزار و کسی که ثمره مجاهدت ملت قهرمان ایران را در دوارن دفاع مقدس از نزدیک لمس کرده، ۴۳ سال ایستادگی و مقاومت مردم کشورمان ارزشمند و قابل ارج نهادن است. نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحویل علم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی حضرت ولی‌عصر (عج) راه سخت و طولانی در پیش دارد.

احمدی تصریح کرد: به اعتراف سردمداران استکبار جهانی آمریکا درحال تنزل قدرت در منطقه و جهان است و توطئه‌های این دولت جنایتکار و ایادی آن در عرصه مقاومت نتوانسته راه به‌جایی ببرد و تمام‌ فتنه‌های آنان خنثی شده است.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین تصریح کرد: امروز جهاد تبیین یک واجب عینی، فوری، ضروری و تکلیف است و با نقش‌آفرینی آحاد جامعه، این جهاد را حول محور شهدا ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار