امیر سعیدی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

«آمادگی صد در صد» کلام آخر پدافند هوایی است

فرمانده پایگاه پدافند هوایی منطقه شمال تهران گفت: آمادگی صد در صد در دفاع از آسمان ولایی کشور، کلام اول و آخر پدافند هوایی است.
کد خبر: ۵۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ - 03September 2015

«آمادگی صد در صد» کلام آخر پدافند هوایی است

امیر سرتیپ دوم سعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در قم با تبریک فرارسیدن دهم شهریور سالروز تاسیس پدافند و تعبیر "دست روی ماشه" از سوی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافند در دفاع از آسمان کشور به طور شبانه روزی و صد در صد در آمادگی کامل بوده و در مقابله با تعرضات دشمن همواره دست به ماشه اند.

وی که جهت شرکت در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و پرسنل برگزیده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) به قم سفر کرده بود، طی سخنانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان پدافند هوایی در روز دهم شهریور ابراز داشت: رهنمودهای معظم له در اهمیت پدافند هوایی و همچنین تشکر ایشان از پرسنل پدافند و خانواده های آنان، منجر به عزم و تلاش و همت بیشتر با روحیه ای قویتر از گذشته در این عرصه می شود.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی منطقه شمال تهران ادامه داد: در جامعه ای که پرچم پرافتخار اسلام در اهتزاز است، باید تلاش کنیم همه همّ و غم ما اسلام باشد و در این راستا باید منویات فرماندهی معظم کل قوا سرلوحه و چراغ راه ما باشد.

وی با توجه به ویژگی های امانت داری، وفاداری و خدمت صادقانه به خلق خدا در نیروهای مسلح بخصوص پدافند، گفت: باید همواره تلاش کنیم دشمنان را رصد و نابود کنیم و اجازه کوچکترین تحرکی را به آنان ندهیم.

سعیدی در پایان تاکید کرد: نیروهای پدافند هوایی در کسوت نظامی گری خود شبانه روز در زمان جنگ و صلح آمادگی کامل دارند و در این راه در نزد خدای تعالی ماجور هستند.

انتهای پیاام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار