مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» در خراسان جنوبی با حضور ۶۱۰ گروه جهادی

«هنری» از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» با حضور ۶۱۰ گروه جهادی در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از جهادگران در استان، از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند و فعالیت آن‌ها تا ۲۶ اردیبهشت‌ ادامه دارد.
کد خبر: ۵۲۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ - 12May 2022

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی، امروز (پنج‌شنبه) در رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» که در این استان آغاز شد، اظهار داشت: همزمان با سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی، رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» در سطح کشور و به تبع آن در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

وی از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» با حضور ۶۱۰ گروه جهادی در استان خراسان جنوبی خبر داد و بیان داشت: تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از جهادگران در استان، از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند و فعالیت آن‌ها تا ۲۶ اردیبهشت‌ ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت جهادگران در عرصه‌های مختلف، گفت: جهادگران در قالب کارگروه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی، اشتغالزایی، فنی و مهارت، اصناف و بسیج جامع کشاورزی به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد و به مدت یک هفته، یاری رساندن به مناطق محروم را دنبال خواهند کرد.

هنری ادامه داد: همزمان با اجرای برنامه‌های جهادی، طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی و طرح‌های اشتغال‌زایی که با کمک صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی راه‌اندازی شده است، افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه در قالب گروه‌های جهادی، افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به اتمام رسیده است، یادآور شد: افتتاح طرح‌های اشتغالزایی را نیز در سال جاری داریم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۶۲ صندوق قرض‌الحسنه در استان راه‌اندازی شده است، یادآور شد: تعداد ۳۱ هزار نفر عضو این صندوق‌ها هستند و بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان سرمایه این صندوق‌هاست که توسط خود اعضا واریز شده است.

هنری با بیان اینکه در ایام هفته بسیج سازندگی، ۶۸۴ کارگاه خرد خانگی برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال تولیدات خرد و خانگی نیز افتتاح نمایشگاه فروش تولیدات را در میدان ابوذر بیرجند داریم که به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی از وجود شش جهادگر آسمانی در استان خراسان جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: از این شهدا پنج نفر از شهرستان نهبندان هستند که در همین راستا میدانی با عنوان «جهادگران آسمانی» در این شهر احداث و به زودی یادمان این شهدا احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ لیلا لیمویی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار