فرمانده سپاه رامسر خبر داد؛

فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی در شهرستان رامسر

سرهنگ «خمسیه» گفت: ۱۶۰ گروه جهادی در شهرستان رامسر ساماندهی و با توجه به نیازها و حوادث در قالب گروه‌های جهادی و کمک مومنانه به افراد نیازمند فعالیت دارند.
کد خبر: ۵۲۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ - 11May 2022

فعالیت ۱۶۰ گروه جهادی در شهرستان رامسربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه رامسر عصر امروز در نشست خبری به مناسبت ۱۷ اردیبهشت، سالروز تأسیس نهاد مقدس بسیج سازندگی اظهار داشت: سپاه و بسیج با هم افزایی با نهادها در عرصه‌های عمرانی، آبادانی، سلامت و ورزش خدمات ارزشمندی انجام داده است.

وی افزود: ۱۶۰ گروه جهادی در شهرستان رامسر ساماندهی و با توجه به نیازها و حوادث در قالب گروه‌های جهادی و کمک مومنانه به افراد نیازمند فعالیت دارند.

وی با اشاره به سالگرد شهدای خان‌طومان تصریح کرد: سالگرد شهدای خان‌طومان، یادواره شهدای مقاومت لشکر ۲۵ کربلا و شهدای دفاع مقدس با حضور آحاد مردم و ملت شهیدپرور در گلزار شهدای بهشت زینبیه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه رامسر گفت: با ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه و هوشیار دسیسه‌های دشمن نقش بر آب شد و با دشمنی آمریکا شاهد ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان و جنگ‌های نیابتی با گروه‌های تروریستی هستیم که با همت مردم و ساماندهی نیروهای نظامی و انتظامی امنیت برقرار است‌.

فرمانده سپاه رامسر گفت: حضور بسیج اقتدار و سبب امید آفرینی برای مردم و ترسی در دل دشمنان است که با عزت و هم افرایی با دستگاه‌ها و نهادها و ایجاد امنیت در شهرستان مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

سرهنگ خمسیه افزود: در هفته مقاومت، سوم خرداد عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر بواسطه نیت پاک و هدف‌های ارزشمند رزمندگان در جنگ با کفر و امداد غیبی را شاهد بودیم که

وی گفت: شهرستان رامسر کارنامه درخشانی در حفاظت و صیانت از ارزش‌های اسلامی دارد و بواسطه حضور منافقین و گروهک‌ها درگیری انجام می‌شد که رزمندگان عزیز در جنگل‌های دالخانی بواسطه درگیری با منافقین شهید شدند.

سرهنگ خمسیه تصریح کرد: در شهرستان رامسر ۱۷ شهید ترور داریم که در مناطق عملیاتی شهید شدند و یادواره شهدای دالخانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها