جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی کشور:

فرهنگ ایثار و شهادت عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است

سردار شرفی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان باید در تمامی عرصه‌ها زنده و جاری باشد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت عامل بازدارنده‌ای در برابر تهدیدات و هجمه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۵۲۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 06May 2022

فرهنگ ایثار و شهادت عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «حسن شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی کشور امروز در حاشیه مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث افزایش قدرت فرهنگی نظام در مقابل هجمه های دشمنان و ایجاد رعب و وحشت میان آن ها می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همت والای دلاورانه رزمندگان اسلام در عملیات بزرگ بازی دراز متبلور شد و غیرت و تعصب رزمندگان را به رخ جهانیان کشید.  

وی بیان داشت: این برنامه ها که نوعی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نیز محسوب می‌شود زمینه های افزایش همدلی، وحدت و اتحاد میان مردم کشورمان را هم فراهم می‌کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان باید در تمامی عرصه‌ها زنده و جاری باشد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت می تواند عامل بازدارنده ای در برابر تهدیدات و هجمه های دشمنان باشد.

وی تاکید کرد: امروز مسوولان نظام وظیفه دارند جهاد تبیین را در دستور کار قرار داده و رشادت رزمندگان و واقعیت های دوران دفاع مقدس را برای مردم و به خصوص نسل جوان بازگو کنند.

وی همچنین عملیات بازی دراز را یکی از عملیات های بزرگ و مهم دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: رزمندگان سلحشور و جان بر کف اسلام توانستند در آن دوران با غیرت مثال زدنی خود این ارتفاعات مهم و استراتژیک را از دست دشمنان خارج کنند.

سردار شرفی در پایان گفت: دوران دفاع مقدس به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کرد زمانی که ملت بزرگ ایران متحد شده و دست به دست هم بدهند هیچ قدرتی قادر نخواهد بود مقابل آن ها ایستادگی کنند.

عملیات ظفرمند «بازی دراز» در اردیبهشت ۱۳۶۰ از سوی رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی تیزپروازان هوانیروز کرمانشاه که در راس آنان خلبان شهید شیرودی حضور داشت، انجام شد.

در این عملیات، ۵۴ دستگاه تانک و نفربر، سه فروند هواپیما، دو فروند بالگرد، دو دستگاه ادوات مهندسی دشمن بعثی منهدم و بیش از دو هزار و ۲۰۰ سرباز رژیم بعث عراق نیز کشته، زخمی و اسیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار