امام جمعه ابرکوه:

ماه مبارک رمضان آئینه تمام نمای مدیریت خدا در زندگی ما انسان‌ها بود

حجت‌الاسلام «حسینی» با تبریک عید سعید فطر گفت: ماه مبارک رمضان آئینه تمام نمای مدیریت خدا در زندگی ما انسان‌ها بود و به همین دلیل در قلب و دل و جودمان احساس دیگری از نورانیت و صمیمیت و امید به زندگی داشتیم.
کد خبر: ۵۲۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 03May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه «ابرکوه» دز خطبه‌های نماز عید سعید فطر که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد حضور داشت افزود: این ماه خدا آگاهی ما را افزایش داده تا بتوانیم در زندگیمان ایجاد تحول کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: همین انگیزه را در دعا‌های روزانه تعقیب نمازمان از خدا خواسته ایم و گفتیم خدایا حال بد ما را به حال خوب خودت تغییر بده و ما در مسیر خوبی‌ها را متحول و متغیر کن، حال خوب معنوی، با تکان خوردن دل است.

وی ادامه داد: این دل‌ها متاسفانه به خاطر غفلت و معصیت سیاه شده، قساوت گرفته وک لام نورانی و هدایت بخش الهی در این دل‌ها اثر نمی‌گذارد، آیات الهی هم این دل‌های زنگازده را تکان نمی‌دهد.

حسینی همچنین با اشاره به اینکه فشار معیشتی و اقتصادی بر گُرده مردم، طاقت فرسا شده است خاطر نشان کرد: برای حل مشکل هم باید دولت و مجلس و دستگاه قضا جانانه و انقلابی در میدان باشند و با مفاسد و مفسدین اقتصادی مبارزه کنند.

وی با بیان اینکه در این حداقل سه دهه گذشته مسئولان انعطافی عمل کردند نه انقلابی، تاکید کرد: قوای سه گانه نرخ رُشد و تورم سالیانه را قانونی کردند.

حسینی اضافه کرد: همه شعار مرگ بر آمریکا سر دادیم، اما کاسبان سودجو و مافیای اقتصادی که طبل تورم و گرانی را روزانه به صدا درآوردند آب به آسیای آمریکا ریختند و به دلار‌های آمریکا ارزش بخشیدند و ارزش پول ملی را روزبه‌روز به صفر و زیر صفر رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار