مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی:

«نادر طالب‌زاده» سنگر رسانه‌ را «كربلای مبارزه حق و باطل» قرار داده بود

جوادی با بیان‌اینکه طالب‌زاده از مصاديق «اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا عليه السلام» بود، گفت: «نادر طالب‌زاده» سنگر رسانه‌ را «كربلای مبارزه حق و باطل» قرار داده بود.
کد خبر: ۵۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ - 30April 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سیدمهدی جوادی» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با صدور پیامی درگذشت «نادر طالب‌زاده» سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

«الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ»

پرواز شهادت‌گونه سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «حاج نادر طالب زاده» را همزمان با ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

حاج نادر طالب زاده از مصاديق «اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا عليه السلام» بود که سال‌ها به عنوان جهادگر و رزمنده، سنگر رسانه‌ را «كربلاي مبارزه حق و باطل» قرار داده بود. نام اين سردار جنگ نرم عجين بود با مبارزه علیه صهیونیسم و استكبار جهاني و چه تقارنی است رحلت شهادت گونه او با روز جهانی قدس.

اكنون او ميهمان شهدا و در آغوش رفيق ديرينه خود سيد شهيدان اهل قلم است كه می‌فرمود: «غایت خلقت جهان، پرورش انسان‌هایی است که در برابر شدائد، بر هرچه ترس و شک و تردید و تعلق است غلبه کنند و حسینی شوند».

فقدان اين استاد ارجمند و مبارز نستوه ثلمه‌ای برای همه آزاديخواهان جهان و اهالي فرهنگ و رسانه است.

با عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم «حاج نادر طالب زاده» و جامعه هنری ورسانه‌ای كشور، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران و رضوان الهی را مسئلت دارم‌. ان‌شاالله قرين رحمت واسعه الهی و هم‌نشین سالار شهيدان باشند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار