در جمع خبرنگاران؛

جانشین وزیر دفاع: الفبای ایثار و فداکاری را از شهدا آموخته‌ایم

سردار فرحی با بیان اینکه الفبای ایثار و فداکاری را از شهدا آموخته‌ایم، گفت: اگر دشمنان ما در صدد هستند که این نظام الهی و ارزش‌های آن را کمرنگ کنند، بدانند که اشتباه می‌کنند؛ زیرا تا وقتی نور شهدا در این کشور می‌تابد، آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.
کد خبر: ۵۱۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ - 24April 2022

تا زمانی که نور شهدا در کشور می‌تابد، آسیبی به مملکت نخواهد رسیدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید مهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح روز گذشته (شنبه) در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در منطقه شمیرانات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند را شاکریم که بار دیگر توفیق حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدا و همچنین خدمتگزاری به این عزیزان گلگون‌کفن میهن اسلامی را نصیب ما کرد.

وی افزود: اگر دشمنان ما در صدد هستند که این نظام الهی و ارزش‌های آن را کم‌رنگ کنند، بدانند که به سوی گمراهی رفته‌اند؛ زیرا تا وقتی نور شهدا در این کشور می‌تابد، آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.

جانشین وزیر دفاع ادامه داد: شهدا جوانی خود را فدا کردند تا این نظام الهی شکل بگیرد و ما نیز تا آخرین قطره خون خود برای حفظ این نظام مقدس تلاش خواهیم کرد.

سردار فرحی با بیان اینکه الفبای ایثار و فداکاری را از شهدا آموخته‌ایم، گفت: سعی می‌کنیم همواره از خون شهدا و دستاورد‌هایی که آن‌ها رقم زده‌اند، حراست کنیم؛ چرا که مدیریت‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی کشور ثمره خون شهداست.

وی اظهار داشت: ما با شهیدان عهد می‌بندیم که همواره در مسیر ولایت پیرو راهشان باشیم و این راه را تا زمانی که پرچم انقلاب اسلامی به دستان حضرت ولی عصر (عج) سپرده شود، ادامه خواهیم داد.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار کشور عنوان کرد: ایران اسلامی امروز با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد و در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی، تأثیرگذار است.

سردار فرحی گفت: در سایه آموزه‌های اسلام و پیروی از پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع)، آراستگی به فضائل اخلاقی و عمل صالح، و در سایه تحکیم پیوند استوار و ناگستنی خویش با رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه شهدا را با اقتدار ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار