سردار ساجدی‌نیا خبر داد

عملیات شبانه پلیس تهران و دستگیری74 زورگیر و کیف‌قاپ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاتک شبانه پلیس پایتخت خبر داد و گفت‌: در این عملیات 74 زورگیر، کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ به دام پلیس ا فتادند.
کد خبر: ۵۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ - 25August 2015

عملیات شبانه پلیس تهران و دستگیری74 زورگیر و کیف‌قاپ

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس،  سردار سرتیپ پاسدار "حسین ساجدینیا" فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این باره اظهار کرد: در راستای طرحهای امنیت محور پلیس تهران شب گذشته 74 کیفقاپ و زورگیر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: این تعداد افراد که در قالب 5 باند سرقت به عنف، 6 باند کیفقاپ و یک باند سرقت منزل بودند در سطح شهر تهران دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی فاتب به دغدغه مردم در محلات اشاره کرد  و گفت: پلیس به قول خود مبنی بر اجرای  امنیت و آسایش عمل کرده و طرح امنیت و آرامش در راستای این دغدغهها  در حال اجرا است.
 
سردار ساجدی نیا عمده دستگیرشدگان کیفقاپ و موبایلقاپ دانست و گفت: متاسفانه رنج سنی دستگیر شدگان پایین است و این میطلبد  که والدین نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و مردم عزیز کشورهم با  شماره تماس 110 که پل ارتباطی مردم و پلیس است ما را یاری کنند.
 
وی درباره سابقه کیفری دستگیرشدگان نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه تحقیقات به پایان نرسیده، به طور قطع نمیتوان گفت که چند نفر از آنها سابقهدار هستند اما تحقیقات اولیه حاکی از آن است که بیش از 50 درصدشان پیش از این حداقل یک بار دستگیر شدهاند.
 
مقام ارشد فاتب در مورد اموال مسروقه کشف شده گفت: پلیس طبق پروندهها با مالباختگان تماس میگیرد اما مردم میتوانند برای شناسایی اموال مسروقه خود به آگاهی مرکزی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
 
سرداری ساجدینیا افزود: سرقت یک ناهنجاری است و پلیس موظف است با آنها برخورد کند و به طور جدی در این زمینه اقدام میکند که خدا را شکر امسال نسبت به سال گذشته تا این مدت  بیش از 16 درصد کاهش سرقت در سطح شهر تهران  داشته ایم.

ساجدینیا درباره اجرای آیین دادسری کیفری جدید در سطح پلیس پایتخت نیز اظهار کرد: این موضوع تنها مربوط به پلیس تهران نیست و از زمان اجرای قانون در کل مجموعه پلیس در حال اجراست و مطابق قانون نیز اجرا میشود.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: در عملیات دستگیری یکی از باندها، یکی از سارقان در حین تیراندازی به سوی ماموران نیروی انتظامی زخمی و راهی بیمارستان شد .

بیش از دهها گوشی تلفن همراه، لپتاپ، پوشاک، ساعتهای گرانقیمت،چندین قبضه اسلحه   و... از سارقان کشف شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار