امام جمعه گناوه:

سپاه پاسداران لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی انداخته است

حجت‌الاسلام «رکنی حسینی» گفت: امروز سپاه پاسداران لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی انداخته و نماد اقتدار، قدرت و پایداری ملت ایران و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 22April 2022

امروز سپاه پاسداران لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی انداخته استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دومین شب قدر و ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)، با تسلیت شهادت آن حضرت اظهار داشت: باید بکوشیم با بهره‌گیری از فرصت‌ها و با پیروی از سیره زندگی آن حضرت، افق زندگی خود را به آن حضرت و اهل بیت (ع) نزدیک کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام (ره)، گفت: سپاه پاسداران در چهار دهه عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی، مهمترین و بیشترین نقش را در حراست و حفاظت از مرز‌های عقیدتی و جغرافیایی نظام مقدس اسلامی و کشور ایفا کرده است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: امروز شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفاظت از منطقه و ملت بزرگوار ایران اسلامی نقش مهمی عهده دار است.

وی بیان کرد: آمریکا در طی چهاردهه انقلاب اسلامی، به ویژه سالیان اخیر، راهبرد شوم سپاه هراسی را جزو راهبرد‌های کلان و مستمر خود قرار داده است و تردیدی نیست که این اقدام شوم استکبار بخاطر این است که بخش عمده‌ای از عمق راهبردی حفاظت از انقلاب اسلامی در جهان به عهده سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها اعم از زلزله، سیل، کرونا و حوادث مترقبه و غیرمترقبه، همیشه همراه و در کنار و غمخوار مردم و نظام اسلامی و ولایت بوده‌اند.

حجت‌الاسلام رکنی حسینی اضافه کرد: امروز سپاه پاسداران لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی انداخته و نماد اقتدار، قدرت و پایداری ملت ایران و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در حادثه طبس خاطرنشان کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره مورد عنایات الهی و اهل بیت (ع) بوده است و در صحرای طبس نیز با عنایت الهی دست غیبی خداوند به یاری ملت ایران آمد و آمریکا شکست خورد و برای همیشه رسوا شد.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی بدانند در صورتی که بخواهند توطئه‌ای علیه نظام اسلامی و ملت ایران طراحی کنند، قطعاً نقشه آن‌ها شکست خورده و نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه گناوه با محکوم کردن سوزاندن و اهانت به کتاب آسمانی قرآن در کشور سوئد، گفت: اولین‌بار نیست که دشمنان اسلام و قرآن کریم به این کتاب آسمانی اهانت می‌کنند؛ بلکه در طول ۱۴۰۰ سال دشمنان کوشیدند تا با قرآن مبارزه کنند و اخیراً در کشور سوئد به بهانه آزادی بیان قرآن را سوزاندند و به کتاب آسمانی اهانت کردند که این اهانت‌ها در کشور‌های دیگر غربی نیز اتفاق افتاده است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: این حرکت سخیف و بی‌منطق نشان از ضعف و استیصال غرب در مقابله با موج اسلام‌گرایی در جهان و ناشی از فقدان منطق محکم آن‌ها در پاسخ‌گویی به منطق فاخر اسلام و قرآن است.

وی گفت: دشمنان باید بدانند که با این حرکات راه به جایی نخواهند برد و آینده از آن اسلام و قرآن است و این وعده الهی است که قطعاً محقق خواهد شد.

وی گفت: ملت مسلمان ایران، حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم‌الشأن، کارگزاران نظام، مراکز علمی و دانشگاهی در همه سطوح، نخبگان ایرانی از هر دین و مذهبی این‌گونه اقدامات خبیثانه را به شدت محکوم کرده و اهانت به قرآن را، اهانت به کتاب مقدس ۲ میلیارد مسلمان و در حقیقت اهانت به ساحت همه انبیاء الهی و کتب آسمانی و توهین به همه ادیان می‌دانند.

حجت‌الاسلام رکنی حسینی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور شد: روز جهانی قدس امسال اولین راهپیمایی سراسری بعد از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کروناست و ملت ایران اسلامی با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی به ندای پیامبر (ص)، امیرالمومنین (ع)، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دفاع از مظلومان لبیک خواهند گفت و راهپیمایی روز قدس را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهند کرد.

وی گفت: بنگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای استکباری دشمنان درصدد هستند تا با طراحی توطئه‌های گوناگون، امسال حضور مردم و مسلمانان در این راهپیمایی کمرنگ باشد؛ اما علیرغم همه توطئه‌های و تبلیغات سوء دشمنان، حضور پررنگ در این راهپیمایی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام رکنی حسینی با اشاره به تعرض به کنسولگری جمهوری اسلامی در هرات، گفت: این حرکت پس از مدت کوتاهی از حمله تروریستی در حرم مطهر رضوی نشان از تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان به خصوص میان ملت‌های ایران و افغانستان دارد؛  ولی این ۲ ملت همواره در کنار هم بوده و این توطئه‌ها شکست خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار