جنبش «حماس»:

اشغالگران هیچ جایی در مسجدالاقصی ندارند

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجدالاقصی تحت حمایت نظامیان، منجر به تغییر هویت این مسجد نخواهد شد.
کد خبر: ۵۱۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 21April 2022

اشغالگران هیچ جایی در مسجدالاقصی ندارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجدالاقصی تحت حمایت نظامیان، هرگز منجر به اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد یا تغییر هویت اسلامی آن نخواهد شد.

این جنبش ضمن محکوم کردن ادامه تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه مسجدالاقصی، آن‌ها را از هرگونه حماقت و فکر کردن به قربانی در داخل مسجدالاقصی یا تعدی علیه مقدسات فلسطین برحذر داشت.

حماس با بیان اینکه اشغالگران صهیونیست در مسجدالاقصی هیچ جایی ندارند، مسئولیت هرگونه پیامد خطرناک اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان و تجاوز علیه مقدسات اسلامی فلسطین را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست.

این جنبش عموم فلسطینیان را به حضور و اعتکاف در مسجدالاقصی طی روزهای باقی مانده از ماه رمضان برای حمایت از آن در برابر توطئه‌های اشغالگران فراخواند و خواستار حمایت بیشتر امت اسلامی و عربی از ملت فلسطین و مداخله جامعه بین‌الملل برای توقف تجاوزات علیه فلسطینیان و کنار گذاشتن سیاست‌های دوگانه در شیوه تعامل با مسأله عادلانه فلسطین شد.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار