نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

استقلال امروز کشور برای در جهان اثبات شده است

آیت‌الله «علما» گفت: استقلال امروز کشورمان برای |دنیا|اثبات شده است. دشمانان ایرانی اسلامی نمی‌توانند چیزی بر ما تحمیل کنند و این نشانه عظمت و اقتدار نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ - 18April 2022

دنیا استقلال امروز کشورمان را لمس کرده است.به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در مراسم رژه خودرویی روز ارتش با اشاره به عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت ارتش، سپاه و دیگر نیروهای مسلح در دنیا به عنوان یک قدرت بزرگ مطرح است.

وی از دستیابی به استقلال به عنوان یکی از بزرگترین خدمات انقلاب اسلامی برای کشور یاد کرد و افزود: استقلال امروز کشورمان را دنیا لمس کرده است. امروز آمریکایی ها آن طرف میز و ما طرف دیگر میز هستیم و آنها یک کلمه را هم نمی‌توانند به ما تحمیل کنند و این عظمت و اقتدار برای ما کفایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: اقتدار ایران اسلامی تا جایی است که آمریکا که ادعای ابرقدرت بودن را در دنیا دارد، اقرار کرده که تحریم‌ها هیچ ثمره ای نداشته و نتوانسته ملت ایران را به زانو در بیاورد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری ایران اسلامی را ام‌القرای جهان اسلام می‌دانند، گفت: امروز ایران اسلامی را در دنیا با شاخصه‌های استقلال و آزادی می‌شناسند و در دنیا حرف برای گفتن داریم. امروز هر کشتی که بخواهد از تنگه هرمز عبور کند، باید از نیروهای ما اجازه گرفته باشد و این از افتخارات است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار ارتش در دستیابی به اقتدار کنونی کشور، گفت: استقلالی که ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح برای کشور به ارمغان آورده اند را هیچ جای دنیا ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: مقام معظم رهبری ارتش را شجره طیبه می‌دانند، به این معنا است که ارتش همچون درختی است که از ریشه تا شاخه و برگ های آن طیب و طاهر است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی از سه چهار ماه اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تحریم بوده، گفت: اگر تاکنون همه چیز را تحمل کرده ایم دستاورد مهم آن این است که امروز روی پای خودمان ایستاده ایم.

آیت الله علما اشاره ای هم به مشکلات اقتصادی موجود داشت و گفت: مشکلات وجود دارد و مسئولین باید برای حل این مشکلات چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها