دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با هنرمند جانباز «حسین محبی»

سرتیپ دوم پاسدار «کوشکی جهرمی» در آخرین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور در منزل هنرمند جانباز حسین محبی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۱۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 17April 2022

سرکشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از هنرمندجانباز «حسین محبی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ‌امروز در آخرین روز از هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی به همراه جمعی از کارکنان این اداره‌کل با حضور در منزل هنرمند جانباز دوران دفاع مقدس «حسین محبی» با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار جانباز هنرمند حسین محبی خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت خود در عملیات‌های مختلف پرداخت و سپس سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تقدیر از رشادت‌ها و فعالیت‌های این هنرمند در دوران دفاع مقدس با اهدا‌ لوح سپاس از وی تقدیر کرد.

‌هنرمند حسین محبی از جانبازان دوران دفاع مقدس است که در رشته عکاسی فعالیت می‌کند که از سن 13 سالگی در جبهه‌های حق علیه باطل به مدت 19 ماه حضور داشته و در عملیات های بدر و والفجر هشت و کربلای چهار و پنج و کربلای 10 در جبهه‌های جزیره مجنون و هورالعظیم و جزیره مینو و آبادان و فاو و خرمشهر و شلمچه شرکت کرده ‌و در عملیات بدر و والفجر هشت شیمیایی و در کربلای پنج و کربلای 10 مجروح شده است.

وی در زمینه هنر عکاسی از سال 1389 بصورت حرفه‌ای شروع کرده و تاکنون ۱۵ مقام عکاسی و راهیابی به نمایشگاه در سطح کشور را در کارنامه خود دارد‌.

این جانباز هنرمند در سطح جهانی نیز هم اکنون به مرحله فینال جشنواره عکس حیفا در دبی که سه مرحله‌ای هست رسیده ‌که در شهریور امسال نتایج نهایی آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها