مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه بزرگ قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج برگزار می‌شود

«درخشان» از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی با عنوان «بهار ضیافت» در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ - 16April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «امین درخشان» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی «بهار ضیافت» در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین به مدت یک هفته از ساعت ۱۷ الی ۲۳ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

وی مکان برگزاری این نمایشگاه را «یاسوج، میدان معلم، جنب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی» عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان کتاب با موضوعات قرآن و عترت در قالب ۲۲ غرفه عرضه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین در این نمایشگاه غرفه‌هایی از قبیل محصولات فرهنگی، مد و لباس، برنامه‌های ویژه کودکان، امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به شبهات، تولید محتوا در فضای مجازی، نغمات آسمانی، «قرآن بخوان جایزه بگیر»، غرفه جهاد تبیین و گفتمان جوان نیز برپا می‌شود.

درخشان ابراز کرد: همچنین برپایی ایستگاه‌های نقاشی و خوشنویسی با حضور هنرمندان، محافل قرآنی، نشست‌های تخصصی موضوعی، گفت‌وگوهای تخصصی جوانان و پرسش و پاسخ و اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوعات قرآنی از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها