پدر شهید «مصطفی زال‌نژاد»:

روز تولدش میزبان شهدا بودیم!

«زال‌نژاد» گفت: آقا «مصطفی» در ۲۲ آبان ۱۳۶۱ به دنیا آمد. روز تولدش، شهر آمل میزبان سیزده شهید بود.
کد خبر: ۵۱۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ - 16April 2022

روز تولدش میزبان شهدا بودیم!به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مصطفی زال‌نژاد» از پاسداران شهر آمل بود که در ۲۶ بهمن ۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری در استان «درعا» در جنوب سوریه به فیض شهادت نائل آمد. این شهید مدافع حرم در هنگام شهادت ۳۵ سال سن داشت و از او ۲ فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است.

«محمد زال‌نژاد» پدر این شهید به ذکر خاطره‌ای از «مصطفی» پرداخت و گفت: آقا «مصطفی» در ۲۲ آبان ۱۳۶۱ به دنیا آمد. روز تولدش، شهر آمل میزبان سیزده شهید بود. خدا بعد از او یک دختر و یک پسر دیگر به ما داد. جدم روحانیت بزرگوار و خطیب توانایی بودند. زمانی که مصطفی چهار سالش بود، برادرم «حسین زال‌نژاد» به شهادت رسید. همچنین مادر بزرگوار شهید حجت الاسلام «محمد مهدی مالامیری» (اولین طلبه شهید مدافع حرم)، دختر خاله‌ام هستند.

شغل من در ابتدا جوشکاری بود؛ ولی بعد راننده تاکسی شدم. مصطفی در مقطع دبیرستان، رشته الکترونیک را انتخاب کرد و دوران دانشجویی را هم در دانشکده فنی ساری، رشته الکترونیک گذراند. پس از فارغ التحصیلی، در سال ۸۳ برای گذراندن خدمت سربازی وارد سپاه پاسداران شد و از همان دوران به دلیل علاقه‌مندی به این نهاد، در سپاه قدس تهران ماندگار، و وارد گروه مخابرات شد.

روحیه تلاش و سخت‌کوشی و خستگی ناپذیری‌ای که مصطفی از همان دوران کودکی داشت، یکی از عوامل مهمی بود که ایشان را برای رسیدن به اهداف عالیه‌اش در زندگی کمک می‌کرد. دامادمان که در هیئت آل طا‌ها مداحی می‌کرد، به آقا مصطفی که صدای خوبی داشت، پیشنهاد مداحی در هیئت آل طا‌ها را داد و این شد که برای همیشه مصطفی هیئتی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار