منابع رسانه ای اعلام کردند؛

شهادت یک فلسطینی در «جنین» / زخمی شدن ۳ نظامی صهیونیست در «قدس»

آخرین خبر‌ها از اراضی اشغالی حاکی از آن است که یک فلسطینی در «جنین» به شهادت رسیده است. این درحالی است که در جریان درگیری‌ها در مسجدالاقصی نیز سه نیروی نظامی رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شدند.
کد خبر: ۵۱۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 15April 2022

شهادت یک فلسطینی در «جنین» / زخمی شدن ۳ نظامی صهیونیست در «قدس»به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین امروز جمعه بیانیه‌ای را در خصوص اوضاع انسانی در اراضی اشغالی به دنبال تشدید اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین آمده است: یک جوان فلسطینی دیگر که شب گذشته در جریان درگیری‌ها با صهیونیست‌ها در جنین زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در بخش دیگری از بیانیه خود عنوان کرده است: شمار مجروحان حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی تا این لحظه به ۶۷ نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که در جریان درگیری‌ها در مسجدالاقصی نیز سه نیروی نظامی رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شدند. گفته می‌شود که صهیونیست‌ها در دور جدید حملات خود به مسجدالاقصی طی امروز جمعه، از بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی علیه فلسطینیان استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار