مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین عنوان کرد؛

پیشگامی نیروی انتظامی استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سرهنگ امیری مقدم گفت: پیشگامی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مجموعه ناجا در استان قابل تقدیر است .
کد خبر: ۵۱۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 09April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در دیدار با سردار «علی‌‌ ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان که صبح امروز در ستاد ناجا قزوین انجام شد، اظهار داشت: در راستای اهداف ارزشمند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای استان بخصوص شما فرماندهان نظامی استان داشته تا بهتر بتوانیم این ماموریت را ادامه دهیم.

وی با تقدیر از پیشگامی نیروی انتظامی استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: در این مدت با پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس جلسات متعدد و خوبی را در راستای پیشبرد و به ثمر رساندن پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین گفت: در حال حاضر آثار رزمندگان و پیشکسوتان استان در حال جمع آوری و تدوین است و این انتظار می رود نیروی انتظامی نیز وارد عرصه شود و هرگونه آثار، خاطرات و دل نوشته های پیشکسوتان ناجا را در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قرار دهد تا این اسناد جمع آوری و تدوین و نهایتا به کتاب تبدیل شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: امیدواریم پیشکسوتان ناجا و آجای قزوین در جمع آوری و ارائه آثار و اسناد خود پیش قدم بشوند و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین نیز یک نفر را بعنوان نماینده در ناجا معرفی خواهد کرد تا روند کارها بهتر و رو به رشد باشد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این نشست گفت: فعالیت‌ها در حوزه دفاع مقدس هم توفیق است و هم پر مسئولیت و در جابجایی هایی که در نظام جمهوری اسلامی صورت می گیرد، مسئولان توقع رشد و شکوفایی را دارند و این را از آنها مطالبه می‌کنند.

وی افزود: تپه نورالشهدای قزوین با وجود پر برکت هشت شهید گمنام دفاع مقدس، میعادگاه ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداست و این توفیق و سعادتی است که نصیب اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین به جهت همسایگی در ساختمان جدید، شده است.

در پایان این دیدار سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان در همکاری و تعامل با مجموعه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار