پیام مسئول بسیج هنرمندان مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

«هراسانی» با صدور پیامی بیستم فروردین سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی» و روز هنر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۱۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 09April 2022

پیام مسئول بسیج هنرمندان مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران با صدور پیامی بیستم فروردین سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی» و روز هنر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

در تقویم انقلاب اسلامی بیستمین روز از فروردین ماه روز هنر انقلاب اسلامی نام برده شده است. ۲۹ سال پیش در چنین روزی هنرمند متعهد و راوی راستین دفاع مقدس سید مرتضی آوینی و به تعبیر عالمانه رهبر فرزانه انقلاب، سید شهیدان اهل قلم این روز را با عروجی سرخ در حین روایتی دیگر از حماسه‌های فرزندان غیور ایران اسلامی مزیّن ساخت وراه روشن‌تر از همیشه به هنرمندان و دلسوزان فرهنگی نشان داد.

مقام معظم رهبری مدظله العالی همچون هر سال بر اساس ضرورت و مقتضیات زمان و بر اساس دغدغه‌های اصیل خود سال ۱۴۰۱ را سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری کردند.

در باور ما هنر انقلاب در یک کلام هنر خوب زیستن، پاک زیستن و تبیین زیبایی‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی است و از آنجا که امروز نخبگان علمی و هنری در معرض هجمه‌های فرهنگی غربی قرار دارند که بر طبل توخالی حذف مولفه‌های فرهنگی و از بدنه هنر و ادبیات و مایوس کردن فعالان این وادی می‌کوبند با توجه به ظرفیت عظیم از استعداد‌ها و قلم‌ها و اندیشه‌ها‌ی نسل تازه در عرصه هنر و فرهنگ و همچنین حضور بسیج به عنوان قشر جلودار حرکت‌های سازنده و جریان‌ساز، امیدواریم با حرکتی جهادگونه در سازمان بسیج هنرمندان در سال جدید بتوانیم چراغ فرهنگ و هنر سرزمین فرهنگ مدار مازندران را روشن نگه داشته و گامی در جهت رشد و تعالی فرهنگ و هنر این خطه برداریم.

ان‌شاءالله سازمان بسیج هنرمندان به همراهی شش هزار هنرمند بسیجی در تراز انقلاب استان مازندران در سال ۱۴۰۱ سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، با عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم جهاد تبیین را در قالب فرهنگ و هنر که از منویات مقام معظم رهبری است به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار