امام جمعه خرم‌دره:

مشخصه اصلی جهاد تبیین، جهادی بودن و شناخت واقعیت‌ها و اقتضائات است

«زاهدی پور» گفت: مشخصه اصلی جهاد تبیین، جهادی بودن و شناخت واقعیت‌ها و اقتضائات فضای مجازی است.
کد خبر: ۵۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ - 08April 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، حجت‌الاسلام «حسینعلی زاهدی‌پور» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌دره با تسلیت شهادت دو روحانی جهادی و مردمی با اقدام یک عنصر تکفیری اظهار داشت: حمله به سه روحانی جهادی، در حریم حرم مطهر رضوی(ع) هم به لحاظ هتک حرمت آستان قدس رضوی و هم به لحاظ تهدید امنیت جانی شهروندان و به ویژه روحانیون، محکوم است.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین ادامه داد: دشمن در حال دشمنی است و آن چه برای ما مهم است، جهاد تبیین است که خود تبیین هم باید جهادی صورت گیرد.

وی با اشاره به جوسازی‌های صورت گرفته در چند روز اول سال در فضای مجازی ادامه داد: مشخصه اصلی جهاد تبیین، جهادی بودن و شناخت واقعیت‌ها و اقتضائات فضای مجازی است.

زاهدی پور با اشاره به وقوع پدیده روزه‌خواری علنی ادامه داد: مردم عزیز باید توجه کنند که جلب توجه روزه‌خواری نه به دلیل آمار بالای آن که بلکه به دلیل حساسیت اعتقادی مردم از سویی و ناهنجاری شدید این رفتار از سوی دیگر است.

امام جمعه خرم‌دره تاکید کرد: بخش عمده روزه‌خواری علنی، به دلیل ناآگاهی از تکالیف دینی و عدم جامعه‌پذیری درست روز‌خوارانی است که تعداد نسبی آن‌ها زیاد نیست.

وی با اشاره به نقش مسئولان در جهاد تبیین افزود: مسؤولان باید هم خود به جهاد تبیین بپردازند و هم به جوانان در این زمینه کمک کنند.

زاهدی‌پور به آماده باش یک ماهه در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: این آماده‌باش نشان از نفوذ استراتژیک نظریه روز قدس در درون سرزمین‌های اشغالی دارد و از نشانه‌های صدور انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار