در پیام مدیر حوزه علمیه خراسان آمده است؛

حوزه یکی از استعدادهای برجسته خود را تقدیم مکتب کرد

آیت‌الله «عاملی» با صدور پیامی شهادت روحانی جهادگر حجت‌الاسلام «محمدصادق دارایی» یکی از مجروحین اقدام تروریستی حرم رضوی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 07April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیدمصباح عاملی» در پیامی ضمن محکومیت حادثه هتک حرمت در حرم مطهر رضوی، شهادت روحانی جهادی حجت‌الاسلام «محمدصادق دارایی» را تسلیت گفت

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق دارایی، یکی دیگر از سه روحانی مجاهد و مردمی مضروب در حادثه هتک حرمت باریگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) توسط سلفی تکفیری، به ملکوت اعلا پیوست و جام شربت شهادت را نوشید و همانند همرزم جهادی‌اش، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمد اصلانی به مقام رفیع شهادت رسید.

حوزه علمیه خراسان یکی دیگر از استعدادهای برجسته و اثرگذار خود را در راه دفاع از مکتب و تعالیم خاندان عصمت و طهارت و خدمت به مردم به‌ویژه مستمندان و مستضعفان تقدیم حضرت بقیه‌الله (عج) کرد که در افطار پنجمین روز ماه مبارک رمضان میهمان مولا و مقتدای خویش حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شد.

اینجانب این عروج ملکوتی و عاشقانه روحانی مجاهد، مخلص، مردمی و انقلابی و فرزند برومند حوزه علمیه خراسان را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) مقام معظم رهبری مدظله العالی و حوزه علمیه خراسان، ارادتمندان و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی علو درجات این شهید والامقام، برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل دارم.

در خاتمه ضمن محکومیت این هتک حرمت در حرم امام مهربانی، از مسئولان ذیربط در این امر، خواستار پیگیری، شناسایی و مجازات عاملان است.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار