رئیس جمهور:

راهبرد دشمن ایجاد احساس یأس است

رئیس جمهور با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد احساس یأس است، تصریح کرد: امروز تمام کسانی که امید در جامعه ایجاد می‌کنند در جهت راهبرد نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ - 07April 2022

راهبرد دشمن ایجاد احساس یأس استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر در بازدید از مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر محمدشهر کرج که در راستای نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور صورت گرفت، اظهار کرد: توفیقی بود تا در مهمانی خدا حضور یابیم و امیدواریم که مردم ایران از نعمت بهره‌مند شوند. قرار است خداوند از بهترین چیزی که پیش او است یعنی مقام ربانی خود از روزه‌داران میزبانی کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: توجه به برکات این ماه باشد بر راهوار لیله‌القدر می‌تواند ره صد ساله را طی کند. انسان سالک الی الله می‌تواند از راه‌وار صیام ره یک عمر را یک شنبه طی کند. رفتار و سلوک مسئولان در بین مردم بسیار تأثیرگذاری است، به ویژه در جامعه قرآنی می‌تواند اقدامات مثبتی انجام داد.

وی کار‌های بسیاری در این کشور انجام شده است، اظهار کرد: در این چهل سال توسط مسئولان مختلف گام‌های مختلفی برداشته شده است. ما می‌توانیم نه تنها در شعار که در عمل هم باید تجلی یابد.

ایجاد امید راهبرد نظام است

وی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد احساس یاس است، تصریح کرد: امروز تمام کسانی که امید در جامعه ایجاد می‌کنند در جهت راهبرد نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند. همه مردم و مسئولان و دولتمردان باید تلاش کنند، اما این تلاش و حرکت باید جهادی باشد. باید تلاش کنیم تا در زمینه رشد علم اقدام شود که این امر مؤلفه قدرت است.

رئیس جمهور بیان کرد: باید اقتصادی را بسازیم تا در مقابل تلاطم‌های منطقه و جهان نلرزد یعنی همان اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند. مهمترین مؤلفه قدرت ایران اسلامی مردم متدین در صحنه هستند، نظام اداری کشور باید این باشد که خدمت‌گزاری مخلصانه انجام دهد و گره‌ها را باز کند. از همه مسئولانی استانی که در این جلسه حضور دارند خواهش می‌کنم بیان نکات خود را تنها به این جلسه اکنفا نکنید.

دولت تحول را در دستور کار خود قرار داده است

وی خاطرنشان کرد: دولت تحول را در دستور کار خود قرار داده است و به دنبال وضعیت مطلوب مورد نظر رهبری در بیانیه گام دوم است. باید تحول کشور را در راستای بیانیه گام دوم انجام دهیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار