واکنش رهبر دینی کلیمیان ایران به فضاسازی‌های معاندین علیه انقلاب

حمامی لاله‌زار گفت: ناخرسندی دشمن از ما و فضاسازی‌هایی آن‌ها علیه نظام و کشور نشان‌دهنده آن است که ما راهمان را درست می‌رویم.
کد خبر: ۵۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ - 07April 2022

واکنش رهبر دینی کلیمیان ایران به فضاسازی‌های معاندین علیه انقلاب

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یونس حمامی لاله‌زار» رهبر دینی کلیمیان ایران در گفت‌وگویی با اشاره به فضاسازی برخی جریانات و معاندین علیه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار‌های تعیین شده در سال‌های مختلف از سوی ایشان، اظهار داشت: دشمنان و معاندان نظام پیش‌بینی‌شان این بود که نظام جمهوری اسلامی تا قبل از چهل سال دچار فروپاشی خواهد شد که این پیش‌بینی آن‌ها محقق نشد.

وی ادامه داد: آن‌ها فکر می‌کردند که با تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران هدف آن‌ها برای سقوط نظام محقق خواهد شد، اما نظام جمهوری اسلامی هر سال محکمتر و باثبات‌تر از گذشته به مسیر توسعه و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

رهبر دینی کلیمیان ایران اظهار داشت: وقتی معاندان و دشمنان ما بر موضوعی تأکید می‌کنند و روی آن مانور می‌دهند، پس معلوم می‌شود که آن مسئله مهم است و ما باید در آن حوزه قوی‌تر از گذشته باشیم.

حمامی‌لاله‌زار خاطرنشان کرد: وقتی دشمن از ما ناخرسند است نشان‌دهنده این است که ما آن مسیر را درست می‌رویم و کارمان را به نحو صحیح انجام می‌دهیم.

وی در پایان گفت: همچنین باید بدانیم اگر دشمن از ما خرسند باشد کار ما ایراد دارد و باید بی‌تردید در عملکردمان تجدیدنظر کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار