مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

«رمضان» ماه تسلط بر نفس و فرصتی مناسب برای خودسازی است

سردار مرادحاجتی گفت: ماه رمضان تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست، بلکه تسلط بر نفس و بستری مناسب برای خودسازی روح و جسم است.
کد خبر: ۵۱۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ - 07April 2022

رمضان، ماه تسلط بر نفس و بستری مناسب برای خودسازی روح و جسم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه ماهیانه با سربازان وظیفه ضمن تبریک سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خودسازی را بهترین دستاورد این ماه دانست و اظهار داشت: ماه رمضان تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست، بلکه تسلط بر نفس و بستری مناسب برای خودسازی روح و جسم است.

وی افزود: شما به عنوان سربازان و فرزندان این نظام، انقلاب و ملت باید نهایت استفاده و بهره را در طول خدمت مقدس سربازی تان ببرید و چه جایی بهتر از خدمت در حوزه دفاع مقدس که لبریز از آموختنی های ارزشی و معنوی است.

سردار مرادحاجتی گفت: باید قدر لحظه به لحظه جوانی تان را بدانید و سعی کنید که از تجربیات ارزنده کارکنان و پیشکسوتان دفاع مقدس بهره ببرید که توشه و تجربه ای برای آینده تان باشد.

وی ضمن توصیه به سربازان در راستای تقویت آداب نماز و روزه یادآور شد: خاطرات و وصیت نامه شهدا و ایثارگران را بخوانید تا متوجه باشید که نسل حماسه ساز قبل از شما در کنار شور و شعور جوانی و شجاعت و دلاوری، چه قدر مومن و فرهیخته و افتاده بودند.

در پایان این جلسه با تقدیم هدایایی، از سربازان وظیفه به پاس همکاری و مشارکت در برنامه های مختلف، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار