فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی متمرکز سپاه ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

سردار «مسلمی» از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز از طریق سپاه ویژه ماه مبارک رمضان در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ - 06April 2022

توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی متمرکز سپاه ویژه ماه مبارک رمضان در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان با بیان اینکه حوزه کار سپاه گسترده است، اظهار داشت: هر جا نظام دچار مشکل شد سپاه حضور دارد.

وی افزود: سپاه مجموعه نهادی است که بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی هر جا نظام به سپاه نیاز داشته باشد آنجا محل مأموریت ماست و همه قدرت ما بواسطه برکت بسیج است.

سردار مسلمی با اشاره به حضور سپاه در بحران‌های سیل، زلزله، بیماری و ساخت مسکن بیان داشت: همه عظمت کار سپاه و شکوه سپاه به داشتن بسیج است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: بسیجیان پای نظام هستند و باید قدرشان را بدانیم و امروز به برکت حضور این نیروی عظیم کار‌های بزرگی در قالب مجمع خیرین در عرصه‌های مختلف صورت می‌گیرد که یکی از آن‌ها کمک مومنانه است.

سردار مسلمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ در حوزه محرومیت‌زدایی ۴۸۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده است، تصریح کرد: در این بخش حدود ۱۹۴ میلیارد تومان هزینه شد.

وی توزیع هزار و ۸۳۵ سری جهزیه و لوازم زندگی با اعتبار حدود ۵۵ میلیارد تومان، تهیه تبلت و البسه، موبایل، وسایل کمک آموزشی به ارزش حدود ۴۶ میلیارد تومان و توزیع بسته‌های بهداشتی کرونایی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان را از جمله اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: در مجموع در این حوزه حدود ۳۰۷ میلیارد تومان هزینه کردیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: در این قرارگاه کمک بسیار خوبی به استان‌ها شده و از نیمه دوم سال گذشته ارسال بسته‌های معیشتی بصورت متمرکز از طریق سپاه انجام شد و در ماه رمضان امسال نیز ۴۲ هزار بسته از ستاد کل سپاه در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در این قرارگاه برای حوزه‌های مختلف تأمین آب شرب برای بخش‌های محروم استان حدود ۳۱۵ میلیارد تومان تخصیص یافت، گفت: همچنین در حوزه جاده و راه روستایی مبلغ قابل توجهی به استان تخصیص داده شد و از محل سرمایه گذاری که در گذشته در بسیج صورت گرفته کار‌های بسیار بزرگی صورت گرفته که سه هزار پروژه بسیج سازندگی در حال ساخت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار