فرماندار شهرستان خواف:

امنیت پایدار، مرهون مجاهدت مرزبانان جمهوری اسلامی است

«عباس‌پور» گفت: امنيت پايداری که بر جامعه حاکم است مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ شهدا به‌خصوص شهدای مرزباني و مجاهدت شبانه‌روزی مرزداران است.
کد خبر: ۵۱۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 04April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ دوم «مجتبی شيخی» فرمانده گروهان مرزی سنگان با «مهدی عباس‌پور» فرماندار شهرستان خواف دیدار کرد.

مهدی عباس‌پور در این دیدار در اين ديدار ضمن تبریک بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: هدف نهایی تمام خدمتگزاران کشور استقرار و تداوم هميشگی امنيت و آرامش شهروندان به‌ويژه مرزنشينان است و در اين راستا تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و نيروی انتظامی لازم و مکمل همديگر است.

فرماندار خواف در ادامه از عملکرد مطلوب مرزبانی شهرستان در راستای اقدامات تأمینی به‌منظور کاهش جرائم به‌ويژه قاچاق و همچنین رضايت شهروندان از اقدامات اين مجموعه، قدردانی کرد و موفقيت روزافزون مرزداران را جهت ايجاد نظم و آرامش در جامعه از درگاه خداوند خواستار شد.

این مسئول در پايان امنیت را نياز اوليه بشر امنيت دانست و گفت: امنيت پايداری که بر جامعه حاکم است و همين طور امنيت مثال‌زدنی شهرستان، مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ شهدا به‌خصوص شهدای مرزبانی و مجاهدت شبانه‌روزی مرزداران است.

سرهنگ شيخی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمايت‌های همه جانبه فرماندار شهرستان خواف، گفت: با تلاش شبانه‌روزی واحدهای مستقر در مرز، توانسته‌ايم آسايش و آرامش خوبی را برای مرزنشينان حوزه مأموریتی خود فراهم کنيم.

امنیت پایدار مرهون مجاهدت مرزبانان جمهوری اسلامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار