وصیت‌نامه شهید «عیدی سپهوند نژاد»؛

پیوسته به یاد اسلام باشید

در وصیت نامه شهید سپهوند نژاد آمده است: پیوسته به یاد اسلام باشید و همیشه با حضور خود در صحنه و با پیروی از دستورات امام عزیزمان اسلام را یاری دهید.
کد خبر: ۵۱۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 31March 2022

پیوسته به یاد اسلام باشید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، شهید «عیدی سپهوند‌نژاد» از شهدای کارگر لرستان در دهم فروردین‌ماه سال ۱۳۴۵ در شهرستان خرم‎آباد به دنیا آمد، پدرش عین‌علی پاسدار بود و مادرش شکر نام داشت.

عیدی تا اول راهنمایی درس خواند، تعمیرکار خودرو بود به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و هفتم شهریورماه سال ۱۳۶۱ در کوشک بر اثر اصابت ترکش به پاها و قطع دست‌ها شهید شد و پیکر مطهر وی را در آرامستان خصر زادگاهش به خاک سپردند.

در وصیت نامه شهید عیدی سپهوند نژاد آمده است:

«درود و سلام فراوان به پیشگاه ولی‌عصر(عج) و نایب برحقش امام خمینی و با درود و سلام فراوان به رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل و با درود بر ارواح طیبه شهدای اسلام از صدر تاکنون؛ به‌خصوص شهدای جنگ تحمیلی.

باری پدر و مادر عزیزم! این روزها که من راهی جبهه هستم و در حال نبرد با کفار و دشمنان اسلام می‌باشم، از شما انتظار دارم که پیوسته به یاد اسلام باشید و همیشه با حضور خود در صحنه و با پیروی از دستورات امام عزیزمان اسلام را یاری دهید.

از اینکه من به جبهه رفته‌ام ناراحت نباشید، زیرا که امروز جنگ بین تمام اسلام و تمام کفر آغاز گشته است و اگر ما شکست بخوریم، اسلام شکست خورده و اگر پیروز شویم، اسلام پیروز گشته است و کفر برای همیشه از روی زمین ریشه‌کن گشته است.

آری امروز روز بسیار بزرگی است، روز امتحان الهی است و هر کس به این امتحان الهی لبیک بگوید و به ریسمان الهی چنگ زند، رستگار گشته است.

اگر در غیر این‌صورت باشد، دیگر از انسانیت و شرف و حیثیت یک فرد از اعضا اجتماع چه باقی می‌ماند، چه اگر دین خدا را یاری ندهیم، همانا که از کفاريم و جزای کافران هم آتش دوزخ خواهد بود؛ لذا بر خود واجب می‌بینم که با حضور دائمی در جبهه‌های نبرد و رزم بی‌امان با دشمنان خدا، دین خود را نسبت به اسلام عزیز ادا نمایم و با ایثار جان و مال خود در راه حق از امتحان الهی موفق و سربلند بیرون بیایم و تا زمانی که وظیفه‌ام ایجاب می‌کند، همچنان به نبرد با کفار ادامه می‌دهم.

از شما پدر و مادر عزیز می‌خواهم که اگر خدا خواست و من سعادتش را داشتم و به شهادت رسیدم، در مرگ من گریه نکنید.بلکه سعی نمائید که راهم را ادامه دهید؛ زیرا که تنها به این وسیله است که می‌توانید باعث خوشحالی من شوید.

از برادران و تنها خواهر عزیزم تقاضا دارم که با شرکت در برنامه‌ها و مراسم‌های مذهبی و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری پیامبرگونه امام عزیزمان ادامه‌دهندگان راه شهدا باشند.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همگی شما و تمام دوستان و فامیل و اقوام خویش را دعا و سلام می‌رسانم.

باری! پدرعزیز، چون ما بیست و هفتم ماه مبارک رمضان به جبهه اعزام شدیم؛ لذا سه روز از روزه‌ام را نگرفته‌ام از شما تقاضا دارم که این سه روز روزه را نمائید».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار