مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان مازندران عنوان کرد؛

حضور جهادی دانشجویان بسیجی آمل در منطقه محروم خراسان جنوبی

«وحدانی» گفت: گروه جهادی تلاشگران ظهور نور از بسیج دانشجویی شهرستان آمل با حضور در منطقه محروم روستای چاه شهید افضل حسینی از توابع شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی کار ساخت ۳ پروژه محرومیت‌زدایی را در ایام عید نوروز بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۵۱۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ - 28March 2022

حضور جهادی نوروزی دانشجویان بسیجی آمل در منطقه محروم خراسان جنوبی«هادی وحدانی» مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، اظهار داشت: گروه جهادی تلاشگران ظهور نور از بسیج دانشجویی شهرستان آمل با حضور در منطقه محروم روستای چاه شهید افضل حسینی از توابع شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی در ۴۰ کیلومتری مرز افغانستان کار ساخت سه پروژه محرومیت‌زدایی را در ایام عید نوروز بر عهده گرفتند.

وی افزود: این گروه از بیست و هشتم اسفند در این منطقه حضور پیدا کردند و تا سیزدهم فروردین مشغول فعالیت جهادی خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه گروه جهادی ظهور نور، ساخت دو خانه محروم و یک مسجد را بر عهده دارند، گفت: کار شناسایی منطقه از ماه‌ها قبل از عید در مناطق محروم خراسان جنوبی شروع شد.

وحدانی اضافه کرد: همچنین ۲۰ جهادگر در قالب ۲ گروه جهادی در داخل استان مازندران در ایام اسفند در شهر‌های نوشهر، تنکابن و بندپی شرقی بابل برای تکمیل پروژه ساخت خانه محرومین حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار