مسئول یادمان شهید ناصر کاظمی شهرستان پیرانشهر:

حفظ عفاف و حجاب در جامعه مهمترین خواسته مادر شهید ناصر کاظمی بود

«غیبی» گفت: روزی مادر شهید «ناصر کاظمی» در قالب کاروان راهیان نور به یادمان فرزند شهیدش آمد و در گفت‌وگو‌هایی که با وی داشتیم توصیه بسیاری بر رعایت حفظ حجاب و عفاف در جامعه داشتند و آن را مهمترین دغدغه این شهید والا مقام می‌دانستند.
کد خبر: ۵۱۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 22March 2022

حفظ عفاف و حجاب در جامعه مهمترین خواسته مادر شهید ناصر کاظمی بود

«میر سعید غیبی» مسئول یادمان شهید ناصر کاظمی شهرستان پیرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، اظهار داشت: این یادمان که در مسیر پیرانشهر _ سردشت استان آذربایجان غربی قرار دارد محل شهادت شهید «ناصر کاظمی» است که ششم شهریور سال ۱۳۶۱ هنگام پاکسازی این محور با گلوله یکی از مزدوران بیگانه به شهادت رسیده است.

وی دفاع مقدس را بخش بزرگ و ارزشمندی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: شهدا با مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی خود عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند و سفر راهیان نور نیز تداعی کننده این نهضت ماندگار و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

مسئول یادمان شهید کاظمی شهرستان پیرانشهر با تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: روزی مادر شهید «ناصر کاظمی» در قالب کاروان راهیان نور به یادمان فرزندش آمد و در گفت‌وگو‌هایی که با وی داشتیم توصیه بسیاری بر رعایت حفظ حجاب و عفاف در جامعه داشتند و آن را مهمترین دغدغه این شهید والا مقام می‌دانستند که امیدواریم جوانان ما با حضور در این اماکن مقدس و بهره‌مندی از نور معنویت شهدا رهرو واقعی این شهیدان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار