ما مقاوم هستیم/ معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

راهیان نور محل پیوند نسل‌های گذشته و آینده است

امیر دریادار سیاری در سخنانی گفت: راهیان نور همان عرصه‌ای است که می‌تواند محل پیوند نسل‌های گذشته و آینده برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
کد خبر: ۵۱۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ - 22March 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از قرارگاه راهیان نور آجا ضمن دیدار با خادمان راهیان نور ارتش اظهار داشت: حضور اینجانب در این مناطق عملیاتی یادآور خاطرات تلخ و شیرین دورانی است که نیرو‌های مسلح و ملت با مظلومیت تمام، مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند با ایثار و شهادت پیروزی‌های عظیمی را رقم بزنند. این راهیان نور همان عرصه و نقطه وصلی است که می‌تواند نسل‌ها را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به هم پیوند دهد.

راهیان نور محل پیوند نسل‌های گذشته و آینده است

امیر سیاری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون دیگر خادمان، آماده خدمت به زائران راهیان نور شده است چرا که باید گنج جنگ را برای تمامی نسل‌ها پالایش و پاسداری کرد. این راهیان نور مسیر خوبی در عرصه جهاد تبیین است که برای به نمایش گذاشتن افتخارات این سرزمین و نظام اسلامی کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های مسلح در این برهه از تاریخ با توجه به تجربیات چهاردهه گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس قابلیت، لیاقت و توانمندی خود را با به کارگیری نیرو‌های شایسته در کنار ابزار و امکان بایسته برای مبارزه در برابر تهدیدات به کار می‌گیرد تا احساس امنیت در جامعه پدید آمده و دشمن در هراس باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها