ما مقاوم هستیم/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

حرکت راهیان نور در مسیری قرار گرفته که توقف‌ناپذیر شده است

شفیعی گفت: امروز شاهد هستیم که حرکت ارزشی و معنوی راهیان نور نیز در مسیری قرار گرفته که توقف ناپذیر شده است.
کد خبر: ۵۱۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ - 19March 2022

حرکت راهیان نور در مسیری قرار گرفته که توقف ناپذیر شده استحجت‌الاسلام «سیدمحسن شفیعی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان شامگاه دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یادمان شهدای هویزه، از شهدای مظلوم این منطقه به عنوان بدریون شهیدان دفاع مقدس نام برد و اظهار داشت: شهدای هویزه از پیشگامان شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می‌روند. 

وی افزود: شهدای ۱۶ دی سال ۵۹ هویزه بدریون شهدای دفاع مقدس هستند. شهدایی که طلیعه دار رزمندگانی هستند که در برابر هجوم دشمن ایستادند. از ویژگی‌های شهدای هویزه این است که منظومه شهدای ایران اسلامی هستند چرا که از همه نقاط کشور در بین شهدای هویزه شهید وجود دارد.

شفیعی به حرکت کاروان های راهیان نور در سال جدید نیز اشاره کرد و گفت: کار وقتی برای خدا باشد، توقیف نمی شود. درست مثل قیام کربلا که هیچ کس نتوانست با هیچ اهرمی آن را متوقف کند و امروز شاهد هستیم که حرکت ارزشی و معنوی راهیان نور نیز در مسیری قرار گرفته که توقف ناپذیر شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان یادآور شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دیگر متولیان راهیان نور بسترهای مناسبی را برای ورود زائران مهیا کرده‌اند و امسال نیز شاهد حضور مشتاقانه جوانان سراسر کشور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس هستیم.

با کمال تاسف مطلع شدیم که «سید محسن شفیعی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان سحرگاه امروز (شنبه) و تنها ساعاتی پس از آخرین گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز دار فانی را وداع گفت و به برادر شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار