ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

امروزه کسی جرات نگاه چپ به جغرافیای ایران اسلامی را ندارد

سردار مرادحاجتی گفت: همه شاهد هستیم که در تمامی کشورهای منطقه و بلکه دنیا بحران و درگیری و جنگ های نیابتی استکباری برقرار است اما کسی جرات نگاه چپ به جغرافیای ایران اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۵۱۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ - 17March 2022

امروزه کسی جرات نگاه چپ به جغرافیای ایران اسلامی را نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در آئین گرامیداشت شهدا و تجلیل از ایثارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران اظهار داشت: صنعتگران عزیز خوزستانی ما در طول دوران دفاع مقدس در چند سنگر مختلف در حال مبارزه بودند.

وی افزود: همین شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران که از قدیمی ترین مراکز فولادی کشور است بارها مورد حمله های ارتش بعث عراق قرار گرفت اما نسل ایثارگر شما در همین مجموعه نه تنها سنگر اقتصادی و تولید را رها نکردند بلکه عده ای عازم خط مقدم شدند تا اجازه ندهند که دشمن به حریم شهرهای ما نزدیک شود.

سردار مرادحاجتی گفت: همین شهادت ها و رشادت ها بود که باعث شد امروزه ایران اسلامی را به صلابت و اقتدار و آسایش بشناسند. همه شاهد هستیم که در تمامی کشورهای منطقه و بلکه دنیا بحران و درگیری و جنگ های نیابتی استکباری برقرار است اما کسی جرات نگاه چپ به جغرافیای ایران اسلامی را ندارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: ناگفته های دوران حماسه و ایثار بسیارند و این برنامه ها و یادواره ها و حرکت های معنوی راهیان نور هستند که باعث می شوند روایت های نوینی از حماسه سازی های دوران دفاع مقدس بیان شود. 

وی یادآور شد: چندی پیش در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان میزبان بانوی ایثارگری بودم که خاطرات اش به تنهایی یک کتاب ماندگار از نقش بی بدیل زنان ایثارگر کشور در زمان جنگ است. بانویی که به اعزام بیش از 4 هزار زن شمالی به خوزستان اشاره می کرد و اینکه در یک وعده تنها 18 هزار تخم مرغ را برای صبحانه رزمندگان تهیه کردند و این ناگفته ها نباید در دل ایثارگران عزیزمان خاک بخورند.

سردار مرادحاجتی گفت: توان دفاعی و اقتدار موشکی و صلابت سیاسی امروز ما مرهون وجود رهبری فرزانه است که هر وقت در یک پیچ تاریخی قرار گرفتیم با ارائه یک راهبرد اساسی، کشور را در مسیر حرکت مقتدرانه ای هدایت کرد و نگذاشت که دستخوش سفسطه های استکباری قرار بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار