سرپرست معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت موکب‌ها در برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری

معاون سیاسی، امنیتی و سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری به ظرفیت موکب‌ها اشاره کرد و گفت: از ظرفیت‌ موکب‌های اربعینی در استان برای برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری استفاده شود.
کد خبر: ۵۱۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ - 16March 2022

ضرورت استفاده از ظرفیت موکب‌ها در برگزاری کنگره ملی شهدای عشایریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه هماهنگی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری کشور با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه این کنگره افتخار بزرگ برای چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: برگزاری این کنگره موجب بسط، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری باید در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به ظرفیت موکب‌های اشاره کرد و افزود: یکی از ظرفیت‌های مؤثر در استان موکب‌های اربعینی است که باید از آن‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه استفاده شود.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه باید در برنامه‌ریزی‌ها از کلی‌نگری خودداری شود، عنوان کرد: در تولید محتوا و نحوه برگزاری این کنگره باید به ریزترین مسائل توجه گردد چرا که کلی‌نگری گاهی موجب ایجاد خسارت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی، همکاری و همراهی در کار باید وجود داشته باشد، مطرح کرد: از بخشی‌نگری در برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری باید خودداری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لوگو و آرم مشخص برای این کنگره تهیه شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه برنامه‌ها در استان با محوریت کنگره برگزار شود، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به ظرفیت جوانان اشاره کرده است که باید از این ظرفیت در استان استفاده شود.

وی ادامه داد: جوانان چهارمحال و بختیاری مستعد، علاقه‌مند و دارای توانایی‌های بالایی هستند که می‌توانند در برگزاری برنامه‌ها ایده‌های نو ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید حتماً در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: برای اطلاع رسانی از ظرفیت‌های استان همچون رسانه ملی و مکتوب و برنامه شاد استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار