معاون استاندار کرمانشاه:

اقوام و مذاهب در روزهای سخت پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند

«خوش اقبال» کفت: اقوام و مذاهب در روزهای سخت پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند و برادران اهل حق و اهل تسنن و شیعه در کنار هم در دوران دفاع مقدس از این آب و خاک دفاع‌ کردند. 
کد خبر: ۵۱۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ - 16March 2022

اقوام و مذاهب در روزهای سخت پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حسین خوش‌اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری دالاهو با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی  یک فرصت برای آخرت‌ سازی است، اظهار داشت: آنچه نام و یاد مدیران و مسئولان را ماندگار می‌کند خدمت گذاری بی منت به مردم است.

وی تصریح کرد: مردم سرمایه اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند و مطمئنا تلاش برای خدمت، موجب رضایت عمومی است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به خصوصیات و سوابق نیک مردم شهرستان دالاهو گفت: مردمان دالاهو در خدمت به نظام در کنار سایر اقوام و مذاهب تلاش‌های برجسته‌ای کرده‌اند و همراهی خوبی با انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه اقوام و مذاهب در روزهای سخت پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند، افزود: برادران اهل حق و اهل تسنن و شیعه در کنار هم در دفاع از این آب و خاک جنگیدند و ایثار کردند و از جان خود گذشتند. 

خوش‌اقبال در ادامه با بیان اینکه در این مقطع حساس راهی جز وحدت و همدلی با هم نداریم افزود: دشمن ظالمانه در مقابل نظام ایستاده است اما با این وجود مقاومت کرده‌ایم و امروز هم همه باید به دولت کمک کنند، زیرا موفقیت دولت موفقیت نظام و انقلاب است.

معاون استاندار کرمانشاه در پایان با تکریم از خدمات دوران خدمتی کرم محمدی فرماندار سابق دالاهو گفت: آقای محمدی سالهای سال دراین استان منشا خیر بوده و ایثار و فداکاری کرده و تا روز بازنشستگی نیز در راستای اهداف نظام اسلامی حرکت کرده است. 

در پایان این آیین از خدمات «کرم محمدی» فرماندار سابق  تقدیر و «کیومرث جلیلیان» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دالاهو معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار