فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمن مکتب بصیرت‌افزای ملت ایران را نشانه گرفته است

امیر سرتیپ واحدی گفت: دشمن، مکتب بصیرت‌افزای ملت ما را که مدافعان حرم را پرورش می‌دهد، هدف گرفته است.
کد خبر: ۵۱۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ - 16March 2022

دشمن مکتب بصیرت‌افزای ملت ایران را نشانه گرفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خانواده خلبانان شهیدان «فلاحی» و «حنیفه‌زاد» و گردهمایی کشوری دانشجویان مستقل در مشهد اظهار داشت: سرعت حرکت دشمن در جنگ نرم بسیار زیاد، پیشروی او نامحسوس و مرز‌های این جنگ در منازل هر یک از ما است.

وی ادامه داد: امروز همه ما تکلیف داریم در راستای جهاد تبیین و مجاهدت در حوزه‌هایی که دشمن به عنوان آخرین امید‌های خود به آن دلبسته است، فعالیت کنیم.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر شناخت لحظه و حضور به‌موقع تاکید می‌کنند، افزود: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۹ دی و همچنین حضور مقتدرانه مدافعان حرم در مبارزه با داعش از جمله موارد شناخت لحظه و حضور به‌موقع است.

امیر واحدی تأکید کرد: باید به مدافعان حرم اقتدا و به مکتبی که در آن تربیت شدند، افتخار کنیم. نکته بسیار مهم و درس‌آموز در این قضیه این است که این تفکر و مکتب زنده است، رویش‌های جدید داریم و مکلف به دفاع از این مکتب هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن، مکتب ما را که مدافعان حرم را پرورش می‌دهد، هدف گرفته است، اظهار داشت: لحظه‌شناسی برای ما در عملیات پروازی متفاوت‌تر است و در کسری از ثانیه باید تصمیم بگیریم.

فرمانده نهاجا یادآور شد: در ماجرای دستگیری ریگی، خلبانان غیور ما در لحظه باید تصمیم می‌گرفتند چگونه هواپیمای مسافربری را مجاب به فرود کنند. در حادثه اخیر تبریز و سقوط هواپیما نیز، ۲ خلبان غیرتمند ما در کسری از ثانیه باید بین جان خود یا مردم تصمیم می‌گرفتند و این‌گونه عزت پیدا کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار