قهرمانان ورزشی وزارت دفاع تجلیل شدند

با حضور معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از ورزشکاران قهرمان وزارت دفاع، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی این وزارتخانه برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ - 15March 2022

قهرمانان ورزشی وزارت دفاع تجلیل شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با حضور امیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، سرهنگ «حق‌شناس» مدیر کل ورزش وزارت دفاع و جمعی از ورزشکاران قهرمان این وزارتخانه، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

مدیر کل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع در این مراسم که در ستاد این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: ورزش قهرمانی موتور حرکتِ ورزش همگانی و ظرفیت مهمی برای گسترش و تعمیقِ معنویت و خصوصیات مثبت فرهنگی و اخلاقی است.

وی با بیان اینکه ایستادن جوان ایرانی بر سکوی قهرمانی، برافراشته شدن پرچم کشور و نواخته شدن سرود ملی مایه تفاخر و مباهات ملت ماست، افزود: ورزش قهرمانی، مظهر تمایلات، استعدادها، و هویت یک ملت است.

مدیر کل ورزش وزارت دفاع اضافه کرد: هنگامی که ورزشکاری در میدان جهانی موفق و پیروز می‌شود این امر نشان‌دهنده سطح قوی اراده مردم آن کشور است.

سرهنگ حق‌شناس با بیان اینکه چندی پیش تیم وزارت دفاع به نمایندگی از نیرو‌های مسلح در نخستین مسابقات آسیایی فیتنس چلنج با شکستن رکورد‌های جهانی این رشته، موفق به کسب مقام نخست شد، گفت: در تلاش هستیم تا علاوه بر ورزش‌های همگانی، ورزش قهرمانی را هم در وزارت دفاع توسعه دهیم.

در پایان این مراسم از قهرمانان ورزشی وزارت دفاع با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها