رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد؛

لزوم مخاطب شناسی در آثار تولیدی دفاع مقدس/ ادبیات پایداری در امتداد فرهنگ دفاع مقدس ایجاد شد

سردار کارگر با اشاره به ضرورت مخاطب شناسی در آثار تولیدی ادبیات پایداری، گفت: ادبیات پایداری در امتداد فرهنگ دفاع مقدس ایجاد شد.
کد خبر: ۵۱۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ - 14March 2022

لزوم مخاطب شناسی در آثار تولیدی دفاع مقدس/ ادبیات پایداری در امتداد فرهنگ دفاع مقدس ایجاد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در اختتامیه نهمین کنگره ادبیات پایداری که به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، در ارتباطی تصویری، با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای فرهنگ‌سازی است، اظهار داشت: باید از این ابزار در راستای ترویج فرهنگ مقاومت، دفاع مقدس، ایثار و شهادت استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری آئین انتخاب بهترین کتاب سال در حوزه دفاع مقدس، عنوان کرد: این مراسم طی ماه گذشته برگزار شد و بهترین کتاب‌ها در این حوزه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

سردار کارگر افزود: ادبیات پایداری در امتداد فرهنگ دفاع مقدس ایجاد شد که از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه مخاطب شناسی در تولیدات ادبی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: برای موفقیت در حوزه ادبیات پایداری باید هم افزایی، هماهنگی و همکاری‌ها افزایش یابد.

سردار کارگر با اشاره به تهاجم فرهنگی، ادامه داد: دشمن همیشه در تلاش است نسل جوان و نوجوان را از فرهنگ مقاومت دور کند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، گفت: برنامه‌ریزی لازم در راستای ترویج و توسعه برنامه‌های پدافندی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان کشور باید انجام گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: در ادبیات پایداری باید مسئله بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

سردار کارگر اشاره و تاکید با اهمیت جهاد تبیین گفت: در این جهاد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب سلامی است باید به مسئله دفاع مقدس و موضوع مقاومت پرداخته شود.

وی مردم را پایه‌های نظام عنوان کرد و ادامه داد: هر کجا مردم در میدان حضور داشته‌اند کمترین حوادث رخ داده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور تصریح کرد: پژوهشگران، محققان و نویسندگان باید به موضوعات فرهنگی، معنوی و روحی مردم در دوران دفاع مقدس بیش از پیش بپردازند.

سردار کارگر اظهار داشت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز در حال افزایش است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه محتوای درسی مناسب باید برای پایه‌های مختلف در حوزه دفاع مقدس تهیه و تولید شود، عنوان کرد: مفاهیم دفاع مقدس و مقاومت باید از دوران مهدکودک به افراد منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار