اختتامیه سومین جشنواره «حس پروانگی» در آذربایجان غربی برگزار شد

اختتامیه سومین جشنواره «حس پروانگی» با موضوع خاطرات سفر راهیان نور، با معرفی آثار برگزیده در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ - 10March 2022

اختتامیه سومین جشنواره «حس پروانگی» در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، آیین اختتامیه سومین جشنواره «حس پروانگی» با موضوع خاطرات سفر راهیان نور، امروز (پنجشنبه) با حضور جمعی از مسئولین، منتخبین این جشنواره و اقشار مختلف مردم در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

سرهنگ «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا هدف از برگزاری این جشنواره را  تبیین ارزش و جایگاه فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب عنوان کرد و گفت: راهیان نور یکی از اثرگذارترین فرهنگ در ادبیات دفاع مقدس محسوب می‌شود که از طریق این حرکت عظیم فرهنگی می توان مروج فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه بود.

وی افزود: بحمدالله امسال پس از یک وقفه دوساله به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد ازسرگیری این سفر معنوی و حضور مشتاقان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هستیم و امیدواریم باحضور در یادمان های شهدا درس آموز مکتب راه این شهیدان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی راهیان نور را سفری تحول گرا دانست و اظهار داشت: تجديد بيعت با مقام شهيدان از دیگر دلایل اهمیت و عظمت این سفر است.

تجلیل از صاحبان آثار برگزیده ،خادمین شهدا، رونمایی از کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس و همچنین رونمایی از پوستر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین های نور از برنامه های محوری این آیین بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار