سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح کرد؛

لزوم حضور ورزشکاران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

استیلی گفت: امنیت فعلی کشور حاصل مجاهدت‌های شهدا است، راهیان نور برای معرفی این حماسه‌سازان که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، بهترین فرصت است.
کد خبر: ۵۱۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 08March 2022

لزوم حضور ورزشکاران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حمید استیلی» سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی با تاکید بر اینکه زائران با حضور در مناطق عملیاتی سرشار از نور و معنویت می‌شوند، اظهار داشت: اثرگذاری سفر‌های راهیان‌ نور بر کسی پوشیده نیست و زائران با حضور در این مناطق به راحتی می‌توانند با شهدا و سبک آن‌ها آشنا و آن‌ها را به عنوان الگو انتخاب کنند.

وی عنوان کرد: امنیت فعلی کشور حاصل مجاهدت‌های شهدا است، راهیان‌ نور برای معرفی این حماسه‌سازان که جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند، بهترین فرصت است.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشور گفت: مسؤولان مربوطه باید توجه بیشتری به راهیان‌ نور داشته باشند چرا که این سفر‌ها نقش پررنگی در فکر و اندیشه جوانان ایرانی دارد.

استیلی بیان کرد: یقینا حضور ورزشکاران و هنرمندان در سفر‌های راهیان نور می‌تواند به عنوان یک الگوی خوب برای جوانان امروزی باشد تا آن‌ها هم تجربه سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را کسب کنند.

وی عنوان کرد: خلوص و نیت پاک شهدا هرگز فراموش شدنی نیست و هر چقدر که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم، به همان اندازه مشکلات کشور هم کم می‌شود و الگو گیری از سبک زندگی و عمل شهدا می‌تواند حلال بسیاری از معضلات کشورمان باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار