مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

سپاه پاسداران پشتوانه‌ای محکم و استوار کشور است

سردار «مالکی» گفت: سپاه پاسداران پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیرو‌های متعهد و ولایت‌مدار است که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می‌کند.
کد خبر: ۵۱۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 07March 2022

سپاه پاسداران پشتوانه‌ای محکم و استوار کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت میلاد پر خیر و برکت امام حسین (ع) و روز پاسدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان دیدار کرد.

سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با بیان اینکه روز پاسدار فرصت مغتنمی برای تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای والامقام است، اظهار داشت: پاسداران حافظ ارزش‌هاي ناب انقلاب اسلامي در مقاطع حساس مختلف بوده و ثابت كرده‌اند كه در اين مسير از نثار ارزشمندترين دارايی خود كه جانشان است، دريغ نكرده‌اند.

وی افزود: نقش سپاه و پاسداران و رشادت‌های آنها در طول ايام دفاع مقدس و دوره سازندگی پس از دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی ايران اسلامي بی بديل و قابل ستايش است.

سردار مالکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ و نگهبان منافع نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این مجموعه مقتدر همواره در تمامی عرصه‌های موردنیاز کشور وارد میدان عمل شده و در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی و نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای را ایفا کرده است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان تصریح کرد: سپاه پاسداران پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیرو‌های متعهد و ولایت‌مدار است که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها