استاندار کردستان:

رضایتمندی مردم در اولویت برنامه‌ مسئولان قرار بگیرد

«زارعی‌کوشا» گفت: امیدوارم همه ما مسئولین با هم وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و رضایتمندی مردم در اولویت برنامه‌هایمان قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۱۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ - 06March 2022

رضایتمندی مردم در اولویت برنامه‌ مسئولان قرار بگیردبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان ظهر امروز در مراسم تجلیل از کمیته‌های ستاد دهه مبارک فجر استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم در این ماه مبارک با خودسازی مقدمات ورود به ماه رمضان را فراهم‌ کنیم.

وی برگزاری یک دوره تفسیر مناجات شعبانیه برای مدیران استانی را ضروری دانست و گفت: این ماه پر از خیر و برکت و راز و رمز بوده و هیچ شهادتی نیز در آن نیست.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه همزمان با پذیرش مسئولیت‌ها ارتباط با خدا تقویت شود، تصریح کرد: نباید گرفتاری‌های کاری و چالش‌های پیش‌روی فعالیت، مانع و باعث تضعیف خدمت‌رسانی به مردم شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در استان کردستان علی‌رغم همه محدودیت‌ها و کمبود اعتبارات بسیار خوب و رضایت‌بخش برگزار شد، افزود: حضور نماینده ولی‌فقیه و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان در دورترین روستاها و حضور مردمی در جشن‌های دهه فجر در کردستان مایه مباهات و امیدآفرین بود.

زارعی‌کوشا بیان کرد: امیدواریم این روند رو به بهبودی در همه برنامه‌ها نیز وجود داشته باشد و نتیجه آن خدمت‌رسانی و امیدبخشی به مردم باشد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه با هم وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و رضایتمندی مردم در اولویت برنامه‌هایمان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار