معاون استانداری مازندران:

مردم مازندران در مبارزه با فساد پیشتاز هستند

«سلگی» گفت: مازندران کانون اندیشه شکل‌گیری تشیّع و سرآغاز ناب‌ترین جریان شیعی و شکل دهنده سه دولت شیعی با رویکرد مبارزه با فساد است و مردمی پیشتاز در مبارزه با فساد و استبداد دارد.
کد خبر: ۵۰۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱ - 27February 2022

مردم مازندران در مبارزه با فساد پیشتاز هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیج مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا با اشاره به روزمرگی حاکم در دستگاه‌ها و در بین مسئولین اظهار داشت: این طرح مانع از این می‌شود که ما سرگرم حوزه بروکراسی محض بشویم؛ لذا یک چشم انداز کلانی و راهبردی را برای مسئولین استان مازندران خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مازندران بزرگترین ثروتها را دارد اما در جایگاه خود قرار نگرفته است و شاهد فقر هستیم، تصریح کرد: این سند نشان می‌دهد بر اساس چشم انداز جلو نرفتیم و سند آمایش و احصاء نظام مسائل یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و برای این کار ارزشمند علمی از سپاه کربلا تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سلگی اضافه کرد: احصاء نظام مسائل یک فانوس و چراغ راهی برای مدیران ما خواهد بود که بتوانند مقصد خود را پیدا کنند و توسعه فرهنگی در توسعه مادی حتما موثر است.

وی بیان داشت: استان مازندران کانون اندیشه شکل‌گیری تشیّع و سرآغاز ناب‌ترین جریان شیعی و شکل دهنده سه دولت شیعی با رویکرد مبارزه با فساد است و مردمی پیشتاز در مبارزه با فساد و استبداد دارد.

به گفته سلگی اتحادی که بین شیعیان و صوفیان در مازندران شکل گرفت منجر به این شد که حکومت شیعی برای اولین بار در دنیای اسلام شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار