رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سخنران افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور سخنران افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۵۰۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 27February 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آخرین جلسه ستاد برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم یک روز پیش از برگزاری این مسابقات با حضور حمید مجیدی مهر رئیس این ستاد و مسئولان و نمایندگان کمیته‌های این دوره از مسابقات در سالن سلمان هراتی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نشست هر یک از نمایندگان و مسئولان کمیته‌های ستاد به ارائه گزارشی از آخرین تحولات، فعالیت‌ها و هماهنگی‌ها در حیطه مسئولیت خود پرداختند که بر همین اساس ضمن اعلام آخرین هماهنگی‌ها برای ورود داوران خارجی به ایران در روز دوشنبه نهم اسفندماه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور نیز به‌عنوان سخنران ویژه مراسم افتتاحیه مسابقات معرفی شد.

حمید مجیدی‌مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در بخشی از این نشست با بیان این‌که خوشبختانه کمیته‌های ستاد برگزاری مسابقات امسال به‌موقع و سروقت تمام هماهنگی‌ها را پیش از برگزاری مسابقات انجام داده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: ان‌شا‌الله در پایان مسابقات همگی با هم به این افتخار کنیم که خدمتگزار قرآن بوده‌ایم.

مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از نهم تا چهاردهم اسفند سال جاری به‌صورت غیرحضوری در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار