نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مسئولان باید نسبت به وظایف خود متعهد باشند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: ما مسئولان در ‌نظام اسلامی نسبت به مردم و انقلاب تعهد داریم و باید همه وجود خود را در این نظام مقدس اسلامی برای انجام وظیفه تقدیم کنیم.
کد خبر: ۵۰۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ - 27February 2022

مسئولان باید نسبت به وظایف خود متعهد باشندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام ‌«عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان ‌امروز در هفتمین جلسه شورای اداری استان ‌که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم راه‌اندازی مناطق آزاد کردستان توسعه و پیشرفت را برای استان به ارمغان آورد و شاهد تحولات خوبی در استان باشیم.

وی به اشتغال جوانان کردستانی اشاره کرد و افزود: امروز جوانان استان کردستان چشم انتظار هستند انجام اقدامات منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه‌ساز اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: ما مسئولان در این نظام نسبت به مردم و انقلاب تعهد داریم و باید با انجام درست این وظایف متعهد باشیم.

وی عنوان کرد: پیمان‌شکنی و عهدشکنی موجب هلاکت و شکست انسان می‌شود، اینکه هر کس یک مسئولیتی را می‌پذیرد باید همه وجود خود را برای انجام این وظیفه فدا کند و مسئول باید همه وجود خود را در این نظام مقدس اسلامی برای انجام وظیفه تقدیم کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی رعایت سنت را تعهد دینی و انقلابی تعبیر کرد و متذکر شد: وقتی مسئولان متوجه و قدردان جایگاه خود نباشند، چه بخواهیم و چه نخواهیم هر حرکتی را درست یا نادرست به پای نظام و اسلام می‌گذارند و امیدوارم هر کدام از ما در جایگاه خود مسئولیت‌پذیر و دنبال خدمتگزاری به مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار